dim_logo Dimension Ügyviteli rendszer

Dimension CRM Rendszer

A programcsomag tartalma: Komplett CRM rendszer az ügyfelek professzionális kezeléséhez és marketing címlisták építéséhez.

Ár: 39,000 HUF

*A feltüntetett ár nettóban értendő!

Rendelje meg online, kedvező áron:


Kérdése van?

Hívja az alábbi telefonszámot: +36 1 781 6212


CRM ügyfélkezelő



A Dimension CRM-mel profi ügyféladatbázist építhet, ami óriási értéket fog képviselni a cégében.


Kik használják majd ezt az adatbázist? Az ügyfélszolgálat, az értékesítők, a marketing, a pénzügyesek, a cégvezetők...

Szóval mindenki használja, aki ügyfelekkel van kapcsolatban.


CRM - Ügyféltörténet, minden egy helyen

A CRM egyik fontos előnye, hogy minden ügyfél adat és az ügyfél teljes története egy helyen azonnal elérhetővé válik.

CRM ügyfél nézet

Ha az ügyfél nézetben kiválaszt egy ügyfelet, akkor a következő történet és adatok jelennek meg csoportosítva:

  • Információs pult, a legfontosabb elérhetőségi és pénzügyi adatokkal,
  • Tennivalók (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,
  • Értékesített termékek - milyen termékeket vásárolt az ügyfél, hányszor, mikor, milyen mennyiségben és milyen értékben,
  • Ügyfél címek, - számlázási címek, postázási címek,
  • Kapcsolattartók és adataik,
  • Ügyfélcsoportok - milyen ügyfélcsoportokba tartozik az adott ügyfél,
  • Ügyfél bankszámlaszámai,
  • Számlák, - az ügyfélnek kiállított összes számla,
  • Pénzügyi adatok - követelések, tartozások számlánként, kiegyenlítések - bank és pénztár bizonylatok,
  • Ügyfél szerződései

Minden ügyfél adat rendelkezésre áll

  • Név, és több számlázási cím, postázási cím lehetősége,
  • Ügyfél csoportosítás kategóriák szerint: vevők, szállítók, - belföldi, EU közösségi, közösségen kívüli,
  • Ügyféltípus kategorizálási lehetőség,
  • Több szintű ügyfél csoportosítás - minden ügyfél tetszőleges számú ügyfélcsoportba tartozhat, továbbá egy ügyfélcsoport két szintből, - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Sok-sok ügyféladat és lekérdezési lehetőség (tevékenységi kör, ügyfélforrás, üzletkötő, belépés dátuma, tagság,...)

Több kell, mint kapcsolat

Ma már jobban kell ismernie az ügyfeleit ahhoz, hogy jobb kiszolgálást tudjon biztosítani, mint a konkurensei. Ehhez pedig információkra lesz szüksége.


Egy ügyfélhez, tetszőleges számú kapcsolattartót adhat meg.


  • Vezetéknév, keresztnév, megszólítás külön (később jól jöhet a megszemélyesített levelek küldésénél),
  • Megszólítás - magázás, tegezés. Ha sok ügyféllel dolgozik, képtelenség fejben tartani. Különlegesség!: felhasználói szintű beállítási lehetőség. Ha Ön tegeződik egy ügyféllel, még nem biztos, hogy a munkatársa is. A rendszerbe való bejelentkezés alapján, felhasználói szinten, mindenki egyénileg beállíthatja a megfelelő megszólítást egy adott ügyfél, adott kapcsolattartójával összefüggésben,
  • Sok adat: elérhetőségek, telefonszámok, e-mail címek.

Ügyféladatok védelme

A CRM-ben szigorú jogosultsági rendszer működik, minden felhasználóra vonatkozóan pontosan beállítható, hogy mihez férhet hozzá, és mihez nem.

Marketing adatbázis építés

  • Vevők és érdeklődők kezelése,
  • Célcsoportok,
  • Lekérdezések és szűrések minden adatra,
  • Adatok exportálása levélküldő rendszernek,
  • Megszemélyesítés


CRM

Ügyfél karton


Tennivalók kezelése

  • Ügyfelekhez kapcsolódó tennivalók nyilvántartása, kezelése (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,...),
  • Minden munkatárs a saját feladatait látja - a vezetők láthatják az összes feladatot,
  • Teendők kiosztása munkatársaknak, - vezető feladatokat küldhet a munkatársak részére,
  • Összes teendő áttekintése, aznapi teendők,
  • Teendők prioritása,
  • Teendők állapotának követése (nyitott, lezárt feladatok),
  • Értékesítési és egyéb teendők sikerességének beállítása és mérése,
  • Várható bevételek és tényadatok összehasonlítása,
  • Értékesítési feladatok és értékesítők sikerességének értékelése.

Egyszerű azonnali kapcsolatfelvétel

  • E-mail küldés egy kattintással,
  • Levélírás előre elkészített Word sablonok alapján az ügyféladatok automatikus behelyettesítésével,
  • Ügyfelek weboldalainak közvetlen elérése,
  • Levél etikettek tömeges nyomtatása,
  • E-mail címlisták exportálása levélküldéshez

Új kereskedelmi lehetőségek

  • Vonalkódos ügyfél azonosítás. Az ügyfelekhez vonalkóddal azonosítható ügyfélkártyát lehet rendelni. Számlázáskor elég leolvasni az ügyfélkártyát és a rendszer automatikusan kitölti az adatokat, illetve érvényesíti a beállított kedvezményeket,
  • Ügyfél vonalkód generálás, vonalkód etikett nyomtatás,
  • Beállítható fizetési mód,
  • Ügyfél nyelv - a beállítás alapján, a nyelvnek megfelelő számlaképet, szállítólevelet és termék megnevezéseket alkalmazza a rendszer,
  • Fix devizaárfolyam opció, - ha az ügyféllel egyéni megállapodás van az árfolyam alkalmazása tekintetében,
  • Árcsoport beállítás - a vevő, a megadott árcsoportnak megfelelő áron vásárolhat (pl.: viszonteladói ár),
  • Engedménycsoport beállítás - az engedménycsoportok alapján a meghatározott %-os kedvezményben részesül,
  • Egyszerűen megadható %-os kedvezmény,
  • Hitelkeret beállítás - a megadott hitelkeret alapján, a rendszer, értékesítéskor figyelmezteti, amennyiben a vevő tartozásai meghaladják a hitelkeretét.

Rendszer kapcsolatok

A Dimension CRM minden más Dimension modullal képes kapcsolódni és azokból ügyféladatokat gyűjteni. Így egy ügyfelet kiválasztva, azonnal rendelkezésre áll minden információ: ügyfélhez tartozó ajánlatok, megrendelések, szerződések, szállítások, számlák, tartozások, követelések, forgalmi információk...

A rendszer modulonként bővíthető, ezért ha szüksége lesz egy új modulra, akkor azzal később is kiegészítheti a szoftverét.


Operációs rendszer


Windows logó Windows 10, 8.1, 8 vagy magasabb verziójú operációs rendszer


A Dimension programcsomagban benne van az MS SQL express adatbázis kezelő. Ha nincs különálló szerver és a konkurens felhasználók száma nem haladja meg a 10-et, akkor nem szükséges más MS SQL szerver termék.


Hardver

Processzor: minimum Pentium processzor

Memória: minimum 4 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

10 GB szabad háttértároló kapacitás

Windows kompatibilis nyomtató


Szerver (10 konkurens felhasználó felett)

Operációs rendszer: Windows 2003, 2008 vagy magasabb verziójú szerver operációs rendszer

Adatbázis kezelő: MS SQL server 2008 R2

Processzor: minimum 4 magos processzor

Memória: minimum 4 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

10 GB szabad háttértároló kapacitás (adatbázis méretétől függően)