A programcsomag tartalma: Számla modul, raktárak és készletek kezelése, ajánlatok, rendelések, szerződések, szállítások, CRM ügyfélkezelés, pénzügyi modul, vezetői műszerfal.
Havi bérleti díj: 49,900 HUF
*A feltüntetett ár nettóban értendő!
Hívja az alábbi telefonszámot: +36 1 781 6212
Minden benne van, amire szüksége lehet.
Ezzel a rendszerrel Ön csak nyerhet, időt, pénzt, energiát!
A Dimensiontől minden információt azonnal megkap!
Nézze meg, hogy a nagykereskedelmi szoftvercsomagban található integrált modulok mire képesek. Meg fog lepődni, hogy a rendszer milyen sok különlegességet tartalmaz és mennyire egyszerűen kezelhető.
Az üzleti folyamatok kezelése mostantól nagyon egyszerűvé válik.
A rendszerrel elkészítheti az összes fontos üzleti dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket, szállítóleveleket, számlákat.
A folyamatok átláthatóvá, egyszerűen kezelhetővé és követhetővé válnak, mert mindent egy helyen megtalál.
Az egyik bizonylatból kényelmesen elkészítheti a következőt, az értékesítési folyamat előrehaladásának megfelelően.
Például: Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számla
Nem kell keresgélnie.
Mivel a folyamatok lépései és bizonylatai egymásra épülnek, a kapcsolatokat, bizonylati összefüggéseket bármikor megtekintheti.
Például, ha kiválasztja az egyik ügyfél konkrét megrendelését, akkor megnézheti a teljes folyamat többi részét is - a megrendelést megelőző kapcsolódó ajánlatokat, a megrendelést követő, hozzá tartozó szállításokat, számlákat.
Nem kell többet nyomoznia, egy kattintással mindent látni fog.
Ajánlat készítés egyszerűen és visszakereshetően
A vevőknek küldendő komplett ajánlatot elkészítheti a rendszerrel. De mi legyen a jól bevált Word módszerrel? Azt sem kell mellőznie, mert az ajánlat készítéskor használhatja a Wordben szerkesztett ajánlati sablonjait.
Egyszerűen előveszi a sablont - a rendszer automatikusan kitölti a benne lévő adatokat - és pár perc alatt elkészítheti az új ajánlatot. Nem kell többet keresgélnie sem, mert ügyfelekhez köti az ajánlatokat és a Wordben elkészített szövegekkel együtt eltárolja.
Megrendelések kezelése, akár készletfoglalással.
A bejövő vevői megrendeléseket és a szállítóknak adott kimenő, beszerzéssel kapcsolatos megrendeléseket is elkészítheti.
Folyamatok bemutatása
Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok
A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok, készítésével történik.
Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatokat?
1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,
2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,
3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.
(Részletek lent, a készletnyilvántartás ismertetőjében.)
Számlák készítése
(Részletek lent, a számlázás ismertetőjében.)
E-mail küldés
A bizonylatokat - számlákat, proforma számlákat, ajánlatokat, megrendeléseket, megrendelés visszaigazolásokat, kimutatásokat - a küldés gombbal azonnal exportálhatja (pdf, jpg, doc, xls...) és elküldheti e-mailben.
Jóváhagyási rendszer
Ha szeretné, hogy az egyes bizonylatok csak előzetes jóváhagyást követően mehessenek ki az ügyfelekhez, akkor a funkció bekapcsolásával kötelezővé teheti a jóváhagyást.
Minden egyes bizonylattípusra (ajánlat, megrendelés, szállítás, számla) vonatkozóan külön beállítható, hogy igényel-e jóváhagyást.
A jogosultsági rendszer kialakításakor azt is megadhatja, hogy melyek azok a munkatársak, akik jóváhagyási jogkörrel rendelkeznek.
Ettől kezdve az elkészített bizonylatok csak a jóváhagyást követően küldhetők el az ügyfeleknek, és az egyes folyamatlépések között is csak akkor tud továbbhaladni, ha a jóváhagyás már megtörtént.
Akiknek jóváhagyási feladataik vannak, egyszerűen megnézhetik, hogy melyek azok a bizonylatok, amikkel foglalkozniuk kell.
A rendszerrel korlátlan számú raktárt tud kezelni és pontosan láthatja, hogy melyik raktárban, milyen termékek, anyagok vannak.
A cikkek készletéről, mennyiségéről és a készletmozgásokról azonnal, megbízható információja lesz.
Mennyi nélkülözhetetlen dolgot tudhat meg? Hamarosan meglátja...
Készletek, mennyiségek
A készlet táblázatban áttekintheti, hogy az egyes termékekből, milyen mennyiség van raktáron. Nem csak a mennyiségeket fogja látni, hanem olyaninformációkat is, amiket eddig csak nagyon nehezen tudott beszerezni.
Termékenként megjelenő készletinformációk:
Leltározás
Leltározáskor összehasonlítja a szoftver által nyilvántartott, pontosan vezetett készletet a raktárakban lévő készletekkel, leltározott készlettel.
Leltározhatja a teljes raktárt, de arra is lehetősége van, hogy csak egy meghatározott cikkcsoportban lévő termékeket leltározza. A kinyomtatott leltárív táblázatba, egyszerűen mellé írja a leltározott mennyiségeket.
Leltározhat adatgyűjtős vonalkód olvasóval is! A vonalkód olvasóval gyorsan haladva, beolvassa a megtalált termékek kódját, megadja a mennyiségeket és a rendszer egy gombnyomásra beolvassa ezeket az elektronikus leltárívre.
Az eltéréseket - hiányokat és többleteket - kimutatja és rendezi, hogy az Ön készletnyilvántartása a valóságnak megfelelő állapotba kerüljön és ettől kezdve a tényleges mennyiségekkel folytathassa a munkát.
Bizományosi készletek
Kezelhet bizományosi készleteket - akár Ön ad bizományba termékeket, akár bizományosként értékesíti más beszállítók termékeit.
Készletek áttekintése
Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok
A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok készítésével történik.
Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatot?
1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,
2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,
3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.
Készletfigyelés
A beépített készletfigyelési funkció a bizonylat (ajánlat, rendelés, szállítás, számla) készítéskor figyelmeztetéseket küldhet.
A beállított készletszintektől eltérő termékeket egyszerűen lekérdezheti és akár automatikus rendelési javaslatot is kérhet a rendszertől. A rendelési javaslat módosítását, elfogadását követően a kimenő rendeléseket is elkészíti a szoftver.
Készletérték
A készletértéket a beállított módszernek (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár) megfelelően, az aktuális készlet állapot szerint, vagy egy szabadon megadható időpontra vonatkozóan számítja ki a rendszer.
Bármikor lekérdezheti az aktuális készletértéket, vagy akár az egy hónappal ezelőtti állapotnak megfelelőt is.
Kimutatások
Projektek, költséghelyek
Minden forgalmi adat, kimutatás lekérdezhető projektenként, költséghelyenként, telephelyenként. Tehát nagyon egyszerűen meg tudja nézni, hogy egy adott projekthez milyen alkatrészeket, anyagokat szállítottak ki, használtak fel.
Professzionális megjelenésű számlákat készíthet egyszerűen és gyorsan. Nézze meg mennyi új lehetőséget kínál a program...
Számlakészítés verhetetlen sebességgel
Csak válassza ki az ügyfelet, a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla. A rendszer minden adatot automatikusan kitölt a beállításoknak megfelelően. Nagyon egyszerűen és gyorsan megy!
Megjelenés, design, logó
Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelei kezébe? Valóban, ma már az sem mindegy, hogy az ügyfeleinek küldött számlák és bizonylatok hogyan néznek ki. Növelje elismertségét ügyfelei szemében azzal is, hogy professzionális megjelenésű számlákat készít. Profi dizájnerek által készített sablonok közül választhat, melyeken akár elhelyezheti a saját logóját is. A rendszer magyar, angol és német nyelvű számlaképekkel is fel van szerelve.
Sokféle számla van!
Kézenfekvő, hogy az egyszerű kimenő számlákat kényelmesen és gyorsan el lehessen készíteni forintban vagy tetszőleges devizában, könnyen sztornózhatóak, okiratolhatóak legyenek. De mi a helyzet a többivel?
Jól jöhet, hogy milyen kiemelkedően sokat tud:
Ezekre bármikor szüksége lehet!
Deviza/Valuta árfolyamok beolvasása
Az árfolyamokat, árfolyamváltozásokat a deviza/valuta törzsben lehet beolvasni vagy rögzíteni. Ennek megfelelően a rendszer képes bármilyen devizából bármibe átszámítani az összegeket. A számlák így tetszőleges devizában elkészíthetők.
Vonalkódos rendszert is használhat
A termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja vonalkódolvasó segítségével. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.
Professzionális számla design
E-mailen is elküldheti
A jogszabályok és a számlázó rendszer már lehetővé teszik, hogy az elkészített számlákat azonnal e-mailen elküldhesse az ügyfeleinek. Ők pedig a saját gépükön kinyomtathatják. Jelentős postázási és adminisztrációs költségektől szabadulhat meg, nem beszélve arról, hogy villámgyors és kényelmes.
Árak és kedvezmények
Tömeges számlázás
Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződés nyilvántartásban megadott sablonok és beállítások alapján a szoftver egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időszerű számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db, 100 vagy 10.000 számláról van szó. (Részletek lent, a szerződés modul ismertetőjében.)
Forgalmi kimutatások
És még sok más hasznos lista, nyomtatvány, árjegyzékek, vonalkódos árcímkék...
Képzelje el, mi történne azzal a repülőgéppel, amin nem működnek rendesen a műszerek, a pilóta nem ismerné a pontos magassági adatokat, csak a szemére hagyatkozva repülne. Könnyen megjósolható, hogy ez a gép hamarosan a földbe fúródna - Igaz?
Ahogyan a repülőgép biztonságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülözhetetlenek a megfelelő műszerek.
A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavarta- lanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).
Műszerek egy ablakban és több fülön
Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.
Nem lenne sokkal biztonságosabb a repülés?
Vezetői műszerfal a PC-n
Műszerfal elérése iPad-ről és más mobil eszközökről, VNC Viewer-el
Egy új termék felvitelénél elegendő néhány alapadatot megadnia, de ha ennél többet szeretne...
Nézze meg a cikkekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos fantasztikus lehetőségeket.
Különleges lehetőségek
Termékek és érdekességek
Termék kedvezmények
Új cikk (termék) felvitele
Több eladási ár, árcsoportok:
Egy konkrét terméknek vagy szolgáltatásnak, több eladási ára lehet (pl.: kiskereskedelmi ár, viszonteladói ár,... ). Ennek megfelelően több árat, árcsoportot rendelhet a cikkekhez és beállíthatja, hogy melyik árat alkalmazza alapértelmezésben a szoftver. Az egyes árcsoportok hozzárendelhetők konkrét ügyfelekhez, bizonylat típusokhoz, így a rendszer tudni fogja, hogy melyik vevő esetében, milyen árat kell használnia. Az árak megadásakor képleteket is alkalmazhat. (pl.: Viszonteladói ár = Kiskereskedelmi ár - 10%).
A cikkeknél a szoftver kezeli a termékdíjakkal, környe- zetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos adatokat is.
Beszerzési, készletfeltöltési információk
E-kereskedelem
A rendszer összekapcsolható külső webáruház alkalmazásokkal. Megadható, hogy az adott cikk, milyen paraméterekkel rendelkezzen a webáruházon belül (termékleírás, képek, termék kategória, stb.). A webáruház kapcsolat létrehozásához illesztésre van szükség.
Ügyfélkezelés Egy új ügyfélről elegendő néhány alapadatot megadnia, ha azonban többet szeretne kihozni a rendszeréből, akkor egy profi ügyféladatbázist is építhet.
CRM - Ügyféltörténet, minden egy helyen
A CRM egyik fontos előnye, hogy minden ügyfél adat és az ügyfél teljes története egy helyen azonnal elérhetővé válik.
CRM ügyfél nézet
Ha az ügyfél nézetben kiválaszt egy ügyfelet, akkor a következő történet és adatok jelennek meg csoportosítva:
Minden ügyfél adat rendelkezésre áll
Több kell, mint kapcsolat
Ma már jobban kell ismernie az ügyfeleit ahhoz, hogy jobb kiszolgálást tudjon biztosítani, mint a konkurensei. Ehhez pedig információkra lesz szüksége.
Egy ügyfélhez, tetszőleges számú kapcsolattartót adhat meg.
Ügyfél karton
Tennivalók kezelése
Egyszerű azonnali kapcsolatfelvétel
Marketing adatbázis építés
Új kereskedelmi lehetőségek
A komplett pénzügyi modultól villámgyorsan megkap minden fontos pénzügyi információt, amire csak szüksége lehet...
Tartozások és követelések
Az egyik legfontosabb elvárás, hogy nyomon tudja követni a vevők befizetéseit a kiállított számlákhoz kapcsolódóan.
A rendszer segítségével ezt könnyen megteheti, a számlákat egyszerűen a bankbizonylaton vagy pénztárbizonylaton kiválaszthatja és megadhatja az érkezett összegeket.
Ugyanez vonatkozik a szállítói (bejövő) számlákra, a kifizetetlen számlákat, követeléseket is kezelheti.
A tartozások és követelések egyenlegéből azonnali rálátása lesz a cég pénzügyi helyzetére.
Ügyfél folyószámla kezelés
Fizetendő és levonható ÁFA
Bevételi pénztárbizonylat
Pénztárkezelés és pénztárbizonylat nyomtatás
Átutalások indítása gombnyomásra
Egyszerűen kiválaszthatja az utalandó számlákat és a kapcsolódó elektronikus banki rendszeréhez átkerülnek ezek az adatok. Ott csak aláírja, jóváhagyja, és már mehet is.
Költséghelyek és projektek
Minden pénzügyi, forgalmi adat költséghelyenként és projektenként is csoportosítható. Ennek megfelelően egyszerűen kimutatható egy konkrét költséghely vagy projekt eredménye, sikeressége.
Deviza/valuta árfolyamváltozásokk
Soha nem volt még ilyen egyszerű és kényelmes a szerződéskötés egy új ügyféllel.
A tipikus szerződés szövegeket, szerződés sablonokat Wordben elkészítheti és szerződéskötéskor már csak ki kell választania a megfelelőt, - a rendszer automatikusan behelyettesíti a szövegbe a szükséges adatokat. A kész szerződések, szerződéstervezetek e-mailben is elküldhetők.
Szerződéskészítés és nyilvántartás
Szerződésben vállalt ütemek, részteljesítések
Kimutatások
Szerződés módosítás
Tömeges számlázás
Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződések alapján a rendszer egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db-ról, 100 vagy 10.000 számláról van szó.
Automatizált tételeknél beállítható:
Operációs rendszer
A Dimension programcsomagban benne van az MS SQL express adatbázis kezelő. Ha nincs különálló szerver és a konkurens felhasználók száma nem haladja meg a 10-et, akkor nem szükséges más MS SQL szerver termék.
Hardver
Processzor: minimum Pentium processzor
Memória: minimum 4 GB RAM
Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás
10 GB szabad háttértároló kapacitás
Windows kompatibilis nyomtató
Szerver (10 konkurens felhasználó felett)
Operációs rendszer: Windows 2003, 2008 vagy magasabb verziójú szerver operációs rendszer
Adatbázis kezelő: MS SQL server 2008 R2
Processzor: minimum 4 magos processzor
Memória: minimum 4 GB RAM
Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás
10 GB szabad háttértároló kapacitás (adatbázis méretétől függően)