Minden benne van, ami cége irányításához szükséges.
A Dimension egy nagyszerűen skálázható integrált vállalatirányítási rendszer, ami bármilyen cégmérethez könnyen alkalmazkodik.
A legkorszerűbb irányítási eszközök alkalmazása régen a nagyvállalatok privilégiuma volt. Ezen változtat a Dimension, ami mindenki számára elérhetővé teszi a professzionális tudást, alacsony áron. A saját integrált rendszerét tetszőlegesen összeállíthatja, és nem kell olyan modulokat megvásárolnia, amire nincs szüksége.
Nézze meg, hogy a Dimension-ben található integrált modulok mire képesek. Meg fog lepődni, hogy a rendszer milyen sok különlegességet tartalmaz és mennyire egyszerűen kezelhető.
Egy új ügyfélről elegendő néhány alapadatot megadnia, ha azonban többet szeretne kihozni a rendszeréből, akkor egy profi ügyféladatbázist is építhet.
CRM - Ügyféltörténet, minden egy helyen
A CRM egyik fontos előnye, hogy minden ügyfél adat és az ügyfél teljes története egy helyen azonnal elérhetővé válik.
CRM ügyfél nézet
Ha az ügyfél nézetben kiválaszt egy ügyfelet, akkor a következő történet és adatok jelennek meg csoportosítva:
Minden ügyfél adat rendelkezésre áll
Több kell, mint kapcsolat
Ma már jobban kell ismernie az ügyfeleit ahhoz, hogy jobb kiszolgálást tudjon biztosítani, mint a konkurensei. Ehhez pedig információkra lesz szüksége.
Egy ügyfélhez tetszőleges számú kapcsolattartót adhat meg.
Ügyfél karton
Tennivalók kezelése
Egyszerű azonnali kapcsolatfelvétel
Marketing adatbázis építés
Új kereskedelmi lehetőségek
Professzionális megjelenésű számlákat készíthet egyszerűen és gyorsan. Nézze meg mennyi új lehetőséget kínál a program...
Számlakészítés verhetetlen sebességgel
Csak válassza ki az ügyfelet, a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla. A rendszer minden adatot automatikusan kitölt a beállításoknak megfelelően. Nagyon egyszerűen és gyorsan megy!
NAV online adatszolgáltatás
A számlázó program követi a számlázást érintő törvényi változásokat, így a program a 2020. július 1-től életbe lépő online adatszolgáltatási kötelezettségre maradéktalanul képes.
Megjelenés, design, logó
Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelei kezébe? Valóban, ma már az sem mindegy, hogy az ügyfeleinek küldött számlák és bizonylatok hogyan néznek ki. Növelje elismertségét ügyfelei szemében azzal is, hogy professzionális megjelenésű számlákat készít. Profi dizájnerek által készített sablonok közül választhat, melyeken akár elhelyezheti a saját logóját is. A rendszer magyar, angol és német nyelvű számlaképekkel is fel van szerelve.
Sokféle számla van!
Kézenfekvő, hogy az egyszerű kimenő számlákat kényelmesen és gyorsan el lehessen készíteni forintban vagy tetszőleges devizában, könnyen sztornózhatóak, okiratolhatóak legyenek. De mi a helyzet a többivel?
Jól jöhet, hogy milyen kiemelkedően sokat tud:
Ezekre bármikor szüksége lehet!
Deviza/Valuta árfolyamok beolvasása
Az árfolyamokat, árfolyamváltozásokat a deviza/valuta törzsben lehet beolvasni vagy rögzíteni. Ennek megfelelően a rendszer képes bármilyen devizából bármibe átszámítani az összegeket. A számlák így tetszőleges devizában elkészíthetők.
Vonalkódos rendszert is használhat
A termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja vonalkódolvasó segítségével. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.
Professzionális számla design
E-mailen is elküldheti
A jogszabályok és a számlázó rendszer már lehetővé teszik, hogy az elkészített számlákat azonnal e-mailen elküldhesse az ügyfeleinek. Ők pedig a saját gépükön kinyomtathatják. Jelentős postázási és adminisztrációs költségektől szabadulhat meg, nem beszélve arról, hogy villámgyors és kényelmes.
Árak és kedvezmények
Tömeges számlázás
Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződés nyilvántartásban megadott sablonok és beállítások alapján a szoftver egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időszerű számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db, 100 vagy 10.000 számláról van szó. (Részletek lent, a szerződés modul ismertetőjében.)
Forgalmi kimutatások
És még sok más hasznos lista, nyomtatvány, árjegyzékek, vonalkódos árcímkék...
A Dimension pénzügyi és számviteli modulja egy komplett könyvelési rendszer, ami mindent tartalmaz, amire szüksége lehet.
Hiper ergonómia
A bizonylatok rögzítéséhez, hiper ergonomikus kezelőfelület áll rendelkezésére, ahol olyan egyszerűen viheti fel a tételeket, mintha egy táblázatkezelő rendszerben dolgozna.
Ez jelentősen felgyorsítja majd a munkáját.
Bizonylatok, melyek a könyvelés alapjául szolgálnak:
Utólagos módosítás
A bizonylatok utólagos módosítására is lehetőség van. Ameddig nem csinál időszaki zárást, addig minden bizonylat módosítható és a módosítás eredménye azonnal megjelenik minden listán (analitikákban, főkönyvi kartonokon, kivonaton,...).
Devizák/valuták kezelése
Ha devizában könyvel, az árfolyamokat nem kell minden bizonylatnál külön megadnia. Erre való a deviza/valuta törzs, ahol szerepelnek az árfolyamváltozások. Az árfolyamváltozásokat betöltheti az internetről, vagy a cég saját banki rendszeréből.
Minden lista lekérhető eredeti devizában és egy meghatározott eltérő devizában is.
Árfolyam különbözetek
Az árfolyam különbözetek könyveléséhez egy olyan funkciót tartalmaz a rendszer, amivel egyszerűen, a tételek kiválasztásával egyből könyvelésre kerülnek az árfolyamváltozásokból származó árfolyamnyereségek, illetve árfolyamveszteségek.
A könyvelési bizonylatoknál kezelhető az esetlegesen előforduló eltérő áfa árfolyam is.
Áfa törzs
Az áfa törzsben nem csak az alkalmazni kívánt kulcsokat, típusokat adhatja meg, hanem a hozzájuk tartozó főkönyvi számlaösszefüggéseket is beállíthatja. Így amikor könyvel és megadja az áfa kulcsot (áfa típusát), az áfa összegét is automatikusan kontírozza a rendszer (fizetendő, levonható áfa főkönyvi számai).
Áfa típusok, lehetőségek:
Pénztárak
A rendszer tetszőleges számú pénztárat tud kezelni.
Átutalások indítása gombnyomásra
Egyszerűen kiválaszthatja az utalandó számlákat és a kapcsolódó elektronikus banki rendszeréhez átkerülnek ezek az adatok. Ott csak aláírja, jóváhagyja, és már mehet is a beküldés.
Kamatok és levelek:
Vevő bizonylat
Számlatükör és automatikus kontírozás
A rendszer által ajánlott számlatükröt tetszőlegesen alábonthatja vagy akár teljesen megváltoztathatja.
A jogcímtörzsben előre rögzíteni lehet a leggyakrabban előforduló gazdasági eseményeket, mely jelentősen felgyorsítja a könyvelési tételek kontírozását. Csak választania kell a jogcímek közül és a rendszer automatikusan kontírozza a tételt úgy, hogy még a tétel megnevezését is kitölti.
Számlák kiegyenlítése
A bank és pénztár bizonylatokon egyszerűen kiválaszthatja, behívhatja a vevő, szállító számlákat és máris kész a kiegyenlítés. Ha voltak korábban részfizetések egy adott számlára vonatkozóan, akkor a rendszer kiszámítja a további tartozás vagy követelés összegét, és azt kínálja fel.
A bizonylatok utólagos kiegyenlítésére, kipontozására is lehetőség van. Az ilyen tételeket külön csoportosítva hozza a rendszer az analitikákban. Utólag külön vissza lehet térni ezekhez, amikor megérkezik a számla.
Vevő-szállító összevezetés
Ehhez egy speciális vegyeshez bizonylatot ad a rendszer, ahol kiválaszthatja az összevezetni kívánt számlákat. Ezeket a tételeket ezután a beállított számlaösszefüggéseknek megfelelően a program automatikusan lekönyveli és rendezi.
Bankkivonatok betöltése
A program lehetővé teszi számos bank (OTP, K&H, ERSTE, Budapest Bank, Raiffeissen, UniCredit) megfelelő formátumú kivonatának betöltését, így nem kell bajlódnia a tételek manuális felrögzítésével.
Költséghely, projekt, gyűjtőkód
Minden forgalmi adat, könyvelési tétel, egyszerűen felbontható költséghelyekre, projektekre és egy tetszőlegesen alkalmazható gyűjtőkód alapján.
Ezekre minden listánál talál szűkítési lehetőséget, és a kimutatásokat elkészítheti a kódoknak megfelelő bontásban.
Extra kimutatások:
Mérleg/eredmény
A rendszer által kínált összeállításokon kívül bármennyi kimutatást készíthet, és a tartalmukat úgy állítja össze, ahogyan szeretné. A mérleg/eredmény törzs teljesen szabadon paraméterezhető.
Könyvelési listák
Minden kimutatás tetszőlegesen, bármilyen adat alapján szűrhető, szűkíthető.
Az üzleti folyamatok kezelése mostantól nagyon egyszerűvé válik.
A rendszerrel elkészítheti az összes fontos üzleti dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket, szállítóleveleket, számlákat.
A folyamatok átláthatóvá, egyszerűen kezelhetővé és követhetővé válnak, mert mindent egy helyen megtalál.
Az egyik bizonylatból kényelmesen elkészítheti a következőt, az értékesítési folyamat előrehaladásának megfelelően.
Például: Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számla
Nem kell keresgélnie
Mivel a folyamatok lépései és bizonylatai egymásra épülnek, a kapcsolatokat, bizonylati összefüggéseket bármikor megtekintheti.
Például, ha kiválasztja az egyik ügyfél konkrét megrendelését, akkor megnézheti a teljes folyamat többi részét is - a megrendelést megelőző kapcsolódó ajánlatokat, a megrendelést követő, hozzá tartozó szállításokat, számlákat.
Nem kell többet nyomoznia, egy kattintással mindent látni fog.
Ajánlat készítés egyszerűen és visszakereshetően
A vevőknek küldendő komplett ajánlatot elkészítheti a rendszerrel. De mi legyen a jól bevált Word módszerrel? Azt sem kell mellőznie, mert az ajánlat készítéskor használhatja a Wordben szerkesztett ajánlati sablonjait.
Egyszerűen előveszi a sablont - a rendszer automatikusan kitölti a benne lévő adatokat - és pár perc alatt elkészítheti az új ajánlatot. Nem kell többet keresgélnie sem, mert ügyfelekhez köti az ajánlatokat és a Wordben elkészített szövegekkel együtt eltárolja.
Megrendelések kezelése, akár készletfoglalással
A bejövő vevői megrendeléseket és a szállítóknak adott kimenő, beszerzéssel kapcsolatos megrendeléseket is elkészítheti.
Folyamatok bemutatása
Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok
A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok, készítésével történik.
Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatokat?
1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,
2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,
3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.
(Részletek lent, a készletnyilvántartás ismertetőjében.)
Számlák készítése
(Részletek lent, a számlázás ismertetőjében.)
E-mail küldés
A bizonylatokat - számlákat, proforma számlákat, ajánlatokat, megrendeléseket, megrendelés visszaigazolásokat, kimutatásokat - a küldés gombbal azonnal exportálhatja (pdf, jpg, doc, xls...) és elküldheti e-mailben.
Jóváhagyási rendszer
Ha szeretné, hogy az egyes bizonylatok csak előzetes jóváhagyást követően mehessenek ki az ügyfelekhez, akkor a funkció bekapcsolásával kötelezővé teheti a jóváhagyást.
Minden egyes bizonylattípusra (ajánlat, megrendelés, szállítás, számla) vonatkozóan külön beállítható, hogy igényel-e jóváhagyást.
A jogosultsági rendszer kialakításakor azt is megadhatja, hogy melyek azok a munkatársak, akik jóváhagyási jogkörrel rendelkeznek.
Ettől kezdve az elkészített bizonylatok csak a jóváhagyást követően küldhetők el az ügyfeleknek, és az egyes folyamatlépések között is csak akkor tud továbbhaladni, ha a jóváhagyás már megtörtént.
Akiknek jóváhagyási feladataik vannak, egyszerűen megnézhetik, hogy melyek azok a bizonylatok, amikkel foglalkozniuk kell.
A rendszerrel korlátlan számú raktárt tud kezelni és pontosan láthatja, hogy melyik raktárban milyen termékek, anyagok vannak.
A cikkek készletéről, mennyiségéről és a készletmozgásokról azonnal, megbízható információja lesz.
Mennyi nélkülözhetetlen dolgot tudhat meg? Hamarosan meglátja...
Készletek, mennyiségek
A készlet táblázatban áttekintheti, hogy az egyes termékekből, milyen mennyiség van raktáron. Nem csak a mennyiségeket fogja látni, hanem olyaninformációkat is, amiket eddig csak nagyon nehezen tudott beszerezni.
Termékenként megjelenő készletinformációk:
Leltározás
Leltározáskor összehasonlítja a szoftver által nyilvántartott, pontosan vezetett készletet a raktárakban lévő készletekkel, leltározott készlettel.
Leltározhatja a teljes raktárt, de arra is lehetősége van, hogy csak egy meghatározott cikkcsoportban lévő termékeket leltározza. A kinyomtatott leltárív táblázatba, egyszerűen mellé írja a leltározott mennyiségeket.
Leltározhat adatgyűjtős vonalkód olvasóval is! A vonalkód olvasóval gyorsan haladva, beolvassa a megtalált termékek kódját, megadja a mennyiségeket és a rendszer egy gombnyomásra beolvassa ezeket az elektronikus leltárívre.
Az eltéréseket - hiányokat és többleteket - kimutatja és rendezi, hogy az Ön készletnyilvántartása a valóságnak megfelelő állapotba kerüljön és ettől kezdve a tényleges mennyiségekkel folytathassa a munkát.
Bizományosi készletek
Kezelhet bizományosi készleteket - akár Ön ad bizományba termékeket, akár bizományosként értékesíti más beszállítók termékeit.
Készletek áttekintése
Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok
A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok készítésével történik.
Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatot?
1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,
2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,
3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.
Készletfigyelés
A beépített készletfigyelési funkció a bizonylat (ajánlat, rendelés, szállítás, számla) készítéskor figyelmeztetéseket küldhet.
A beállított készletszintektől eltérő termékeket egyszerűen lekérdezheti és akár automatikus rendelési javaslatot is kérhet a rendszertől. A rendelési javaslat módosítását, elfogadását követően a kimenő rendeléseket is elkészíti a szoftver.
Készletérték
A készletértéket a beállított módszernek (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár) megfelelően, az aktuális készlet állapot szerint, vagy egy szabadon megadható időpontra vonatkozóan számítja ki a rendszer.
Bármikor lekérdezheti az aktuális készletértéket, vagy akár az egy hónappal ezelőtti állapotnak megfelelőt is.
Kimutatások
Projektek, költséghelyek
Minden forgalmi adat, kimutatás lekérdezhető projektenként, költséghelyenként, telephelyenként. Tehát nagyon egyszerűen meg tudja nézni, hogy egy adott projekthez milyen alkatrészeket, anyagokat szállítottak ki, használtak fel.
A Dimension bérszámfejtési és munkaügyi modul nagyteljesítményű, megbízható és egyszerűen kezelhető bérügyviteli program.
A rendszer megfelel a bérszámfejtés aktuális jogszabályainak, teljes jogszabálytudással rendelkezik, ezért nem kell külön paramétereznie.
A rendszer alkalmas egy cég teljes bérszámfejtési feladatainak ellátására, a dolgozók alapadatainak nyilvántartásától az adók, járulékok és egyéb közterhek kiszámításán át, a szükséges bevallások elkészítéséig.
Lehetővé teszi havidíjas, órabéres, valamint teljesítménybéres és jutalékos elszámolású dolgozók bérszámfejté sét, a pótlékok, járulékos elemek és a levonások figyelembevételével.
Ellátja a munkaviszony, a munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyok (pl. megbízás, választott tisztségviselő, szerzői jogdíj, szakmunkás tanuló), az önálló tevékenységből származó jövedelmek számfejtését (pl. bérbeadás), az egyéni és társas vállalkozók kezelését, valamint az egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos adatok nyilvántartását.
Bevallás
A rendszer az adóhatóság számára három lépésben elkészíti a 08-as elektronikus bevallást.
Kívánságra az XML állományt feltölti az ÁNYK programba (1./ adatellenőrzésre, 2./szerkesztésre, 3./ feladja adatszolgáltatásra).
Bérszámfejtés képernyő
Manuális számfejtés
A program által kiszámított adatok - korlátozott körben - manuálisan is módosíthatók.
Évközbeni csatlakozás
A rendszerhez évközben csatlakozók számára az addig más módon számfejtett adatok egyszerűen, a programba összesítve vagy havi bontásban is bevihetők.
Ergonómiai különlegességek, fantasztikus sebesség
Listák, nyomtatványok
A listák egyszerre lekérhetők egy dolgozóra, a dolgozók egy kiválasztott körére, vagy az összes dolgozóra vonatkozóan.
100%-ban megfelel a hatályos jogszabályoknak!
A jogszabályváltozásokat folyamatosan figyelemmel kísérjük és a szoftverfrissítéseket időben elérhetővé tesszük Önnek.
Soha nem volt még ilyen egyszerű és kényelmes a szerződéskötés egy új ügyféllel.
A tipikus szerződés szövegeket, szerződés sablonokat Wordben elkészítheti és szerződéskötéskor már csak ki kell választania a megfelelőt, - a rendszer automatikusan behelyettesíti a szövegbe a szükséges adatokat. A kész szerződések, szerződéstervezetek e-mailben is elküldhetők.
Szerződéskészítés és nyilvántartás
Szerződésben vállalt ütemek, részteljesítések
Kimutatások
Szerződés módosítás
Tömeges számlázás
Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződések alapján a rendszer egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db-ról, 100 vagy 10.000 számláról van szó.
Automatizált tételeknél beállítható:
Képzelje el, mi történne azzal a repülőgéppel, amin nem működnek rendesen a műszerek, a pilóta nem ismerné a pontos magassági adatokat, csak a szemére hagyatkozva repülne. Könnyen megjósolható, hogy ez a gép hamarosan a földbe fúródna - Igaz?
Ahogyan a repülőgép biztonságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülözhetetlenek a megfelelő műszerek.
A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavarta- lanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).
Műszerek egy ablakban és több fülön
Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.
Nem lenne sokkal biztonságosabb a repülés?
Vezetői műszerfal a PC-n
Műszerfal elérése iPad-ről és más mobil eszközökről, VNC Viewer-el
Operációs rendszer
A Dimension programcsomagban benne van az MS SQL express adatbázis kezelő. Ha nincs különálló szerver és a konkurens felhasználók száma nem haladja meg a 10-et, akkor nem szükséges más MS SQL szerver termék.
Hardver
Processzor: minimum Pentium processzor
Memória: minimum 4 GB RAM
Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás
10 GB szabad háttértároló kapacitás
Windows kompatibilis nyomtató
Szerver (10 konkurens felhasználó felett)
Operációs rendszer: Windows 2003, 2008 vagy magasabb verziójú szerver operációs rendszer
Adatbázis kezelő: MS SQL server 2008 R2
Processzor: minimum 4 magos processzor
Memória: minimum 4 GB RAM
Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás
10 GB szabad háttértároló kapacitás (adatbázis méretétől függően)