dim_logo Dimension Ügyviteli rendszer

Dimension Készlet Pro Nagykereskedelmi cégeknek

A programcsomag tartalma: Számla modul, raktárak és készletek kezelése, ajánlatok, rendelések, szerződések, szállítások, CRM ügyfélkezelés, pénzügyi modul, vezetői műszerfal.

Akciós Ár: 400,000 helyett, 270,000 HUF

Rendelje meg online, kedvező áron:


Kérdése van?

Hívja az alábbi telefonszámot: +36 1 781 6212

Minden benne van, amire szüksége lehet.


Készlet Pro Bar

A Dimension Pro egy komplett kereskedelmi és készletgazdálkodási rendszer:

  • Teljes körűen kezeli a belföldi és külkereskedelmi folyamatokat,
  • Az igények megjelenésétől, az áru beérkeztetésén át, a kiszállításig, minden létező raktári, áruforgalmi tevékenységet kezel,
  • Az üzleti folyamatok szabványosításával, támogatásával, jelentősen megnöveli cége hatékonyságát,
  • A Dimension integrálja az összes szükséges ügyfélkezelési, kereskedelmi és pénzügyi feladatot, ami jelentősen csökkenti a működési költségeit,
  • Biztonságos növekedést! - Ahogyan cége növekszik, fejlődik, a skálázható rendszer úgy alkalmazkodik a megváltozott igényeihez,
  • Gyors megtérülés! – kiküszöböli a tévedési lehetőségeket, jól ellenőrizhetővé teszi az üzleti folyamatokat, ami manapság felbecsülhetetlen.

Hozzáadott érték, cégünk nagykereskedelmi specialistáitól:

  • Gyors és gördülékeny rendszerbevezetés,
  • Rendszer folyamatok közös kialakítása,
  • Munkatársaik képzése,
  • Professzionális, kiemelt terméktámogatás,
  • Egyedi igények és fejlesztések kiszolgálása.

A Dimension-től minden információt azonnal megkap!

Nézze meg, hogy a nagykereskedelmi szoftvercsomagban található integrált modulok mire képesek. Meg fog lepődni, hogy a rendszer milyen sok különlegességet tartalmaz és mennyire egyszerűen kezelhető.


Számlázás és új lehetőségek

  • Több modern számla design,
  • Számlák, kimutatások küldése e-mailben,
  • Vevő (kimenő) számlák készítése,
  • Számlakészítés megrendelésekből, vagy szállítási bizonylatok alapján,
  • Szállítói (bejövő) számlák,
  • Sztornó, azaz okiratkezelés,
  • Előleg, végszámla kezelés,
  • Proforma számlák,
  • Előlegbekérő levelek készítése,
  • Számlatömbök rögzítése,
  • Számlázás devizában és forintban,
  • Tömeges számlakészítés,
  • Üzletkötők elszámolása

Profi készletnyilvántartás

  • Pontos készletnyilvántartás,
  • Több raktár kezelése,
  • Szállítólevelek készítése,
  • Raktárközi mozgások,
  • Készletfoglalás,
  • Készlet csökkentése számlázáskor (opcionálisan beállítható),
  • Készletszintek figyelése,
  • Bizományosi készletek kezelése, elszámolások készítése,
  • Készletérték beszerzési áron (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár),
  • ELÁBÉ kimutatások,
  • Készletérték eladási áron,
  • Leltározás, vonalkódos leltár

Folyamatok - Ajánlat, Megrendelés

Az egyik bizonylatból kényelmesen és egyszerűen elkészítheti a következőt a folyamat előrehaladásának megfelelően. Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számla

  • Ajánlatok készítése és nyilvántartása,
  • Megrendelések kezelése (bejövő, kimenő),
  • Rendelés visszaigazolás,
  • Készletfoglalás rendelések alapján,
  • Beszerzési javaslatok készítése bejövő rendelések és készlet alapján,
  • Készletmozgási bizonylatok, szállítólevelek készítése (beszállítások, kiszállítások, raktárközi mozgások),
  • Számlakészítés megrendelési, készletmozgási bizonylatokból.

Pénzügyek

  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Pénztárkezelés,
  • Pénztár bizonylat, nyugta készítés,
  • Készpénzes számlákhoz, pénztárbizonylat nyomtatási opció,
  • Bank bizonylatok és kiegyenlítések,
  • Folyószámla, tartozások, követelések,
  • Folyószámla egyenlegközlő levelek,
  • Késedelmi kamatterhelés, kamatterhelő levelek elkészítése,
  • Utalások indítása a számlák kiválasztásával, kapcsolat banki rendszerekkel

Szerződések

  • Gyors és kényelmes szerződéskötés az ügyfelekkel, Wordben elkészített sablonok alapján,
  • Tömeges automatizált számlázás a szerződés állomány alapján,
  • Szerződésmódosítások követése,
  • Teljesítési és fizetési ütemezések,
  • Alvállalkozói és egyéb szállítói szerződések kezelése,
  • Számlakészítés a szerződések teljesített ütemei alapján,
  • Szerződés állománnyal kapcsolatos nyilvántartások és kimutatások

CRM ügyfélkezelés

  • Professzionális ügyfélkartonok,
  • Minden ügyféladat egy helyen,
  • Ügyfelekhez kapcsolódó számlák, bizonylatok, pénzügyi adatok, teendők,
  • Teendők és értékesítési események,
  • Ügyfelekkel kapcsolatos feladatok kiosztása munkatársaknak,
  • Marketing címlista építés,
  • Ügyfélcsoportok, célcsoportok,
  • Értékesítői sikeresség mérés,
  • Azonnali kapcsolatfelvétel, e-mail, levél küldés

Pénzügyek

  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Pénztárkezelés,
  • Pénztár bizonylat, nyugta készítés,
  • Készpénzes számlákhoz, pénztárbizonylat nyomtatási opció,
  • Bank bizonylatok és kiegyenlítések,
  • Folyószámla, tartozások, követelések,
  • Folyószámla egyenlegközlő levelek,
  • Késedelmi kamatterhelés, kamatterhelő levelek elkészítése,
  • Utalások indítása a számlák kiválasztásával, kapcsolat banki rendszerekkel

Vezetői információk

  • Vezetői információk azonnal,
  • Értékesítési, pénzügyi kimutatások,
  • Forgalmi kimutatások napi, heti, havi bontásban tételesen vagy összesítve,
  • Forgalmi kimutatások termékenként, termékcsoportonként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tartozások és követelések, lejárt fizetési határidejű számlák,
  • Tetszőleges lekérdezések minden adatra,
  • Lekérdezések, szűkítések mentése, megjelenítése füleken,
  • Adatok és kimutatás exportálása (pdf, xls, doc, jpg,...)

Különlegességek, élmények

  • Integrált Google maps útvonaltervező,
  • Hiper ergonomikus kezelőfelület linkekkel, a táblázatkezelők egyszerűségének megfelelő adatfelviteli felületekkel,
  • Több beépített professzionális számla design,
  • Számlakészítés vonalkód olvasóval,
  • Gyakori szűkítések, lekérdezések mentése

Rendszer tulajdonságok

  • Hálózati felhasználás lehetősége több munkaállomáson,
  • Teljes modul integritás,
  • Adat és kimutatás exportálás (pdf, xls, doc, jpg,...)
  • Komplex jóváhagyási és jogosultsági rendszer.



Folyamatok - Ajánlat, Megrendelés


Az üzleti folyamatok kezelése mostantól nagyon egyszerűvé válik.


A rendszerrel elkészítheti az összes fontos üzleti dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket, szállítóleveleket, számlákat.


A folyamatok átláthatóvá, egyszerűen kezelhetővé és követhetővé válnak, mert mindent egy helyen megtalál.


Az egyik bizonylatból kényelmesen elkészítheti a következőt, az értékesítési folyamat előrehaladásának megfelelően.


Például: Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számla


Nem kell keresgélnie.

Mivel a folyamatok lépései és bizonylatai egymásra épülnek, a kapcsolatokat, bizonylati összefüggéseket bármikor megtekintheti.


Például, ha kiválasztja az egyik ügyfél konkrét megrendelését, akkor megnézheti a teljes folyamat többi részét is - a megrendelést megelőző kapcsolódó ajánlatokat, a megrendelést követő, hozzá tartozó szállításokat, számlákat.


Nem kell többet nyomoznia, egy kattintással mindent látni fog.


Ajánlat készítés egyszerűen és visszakereshetően

A vevőknek küldendő komplett ajánlatot elkészítheti a rendszerrel. De mi legyen a jól bevált Word módszerrel? Azt sem kell mellőznie, mert az ajánlat készítéskor használhatja a Wordben szerkesztett ajánlati sablonjait.


Egyszerűen előveszi a sablont - a rendszer automatikusan kitölti a benne lévő adatokat - és pár perc alatt elkészítheti az új ajánlatot. Nem kell többet keresgélnie sem, mert ügyfelekhez köti az ajánlatokat és a Wordben elkészített szövegekkel együtt eltárolja.


  • Kimenő ajánlatok készítése vevőknek,
  • Ajánlatok elküldése e-mailben,
  • Előre elkészített Word sablonok alkalmazása,
  • Ajánlatmódosítások kezelése, naplózása,
  • Szállítóktól kapott ajánlatok nyilvántartása,
  • Megrendelések rögzítése ajánlatok alapján,
  • Ajánlatok állapotának követése (nyitott, lezárt),...

Megrendelések kezelése, akár készletfoglalással.

A bejövő vevői megrendeléseket és a szállítóknak adott kimenő, beszerzéssel kapcsolatos megrendeléseket is elkészítheti.

  • Bejövő vevői rendelések,
  • Bejövő rendelés rögzítése a korábban kiadott ajánlat szerint, vagy több ajánlat alapján összesítve,
  • Cégen belüli belső megrendelések és munkalapok,
  • Kimenő szállítói megrendelés elkészítése és elküldése e-mailben,
  • Korábbi beszerzési árak megtekintése beszállítónként,
  • Kimenő szállítói megrendelés elkészítése bejövő rendelések alapján,
  • Rendelési javaslat kérése: a rendszer a bejövő rendelések és az aktuális készlet alapján több beállítható módszer szerint kimenő rendelési javaslatot készít. Ezt elfogadva vagy módosítva automatikusan elkészíthetők a kimenő rendelések szállítónként.
  • Rendelés visszaigazolások készítése,
  • Rendelések tételes és mennyiségi teljesítettségének nyomon követése. Egyszerűen lekérdezhető, hogy melyek a nyitott és csak részben teljesített rendelések. A részben teljesített rendelések esetében a rendszer pontosan követi, hogy a megadott termékekből még mennyit kell szállítani.
  • Készletfoglalás vevői rendelések alapján. Beállításával a szabad készletből befoglalhatja a megrendelt mennyiségű árucikkeket. Ha a rendelés kiszállítása a megadott határnapig nem történik meg, akkor a rendszer automatikusan felszabadítja a foglalt mennyiségeket.
  • Rendelési haszonkimutatás: a folyamatban lévő vevői rendelés állomány alapján (várható bevétel, várható költségek és a különbségük),
  • Vevői rendelés állomány teljesíthetőségi kimutatás,...

Rendelés

Folyamatok bemutatása


Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok

A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok, készítésével történik.

  • Beszállítás, bevételezés szállítótól,
  • Kiszállítás, árukiadás vevőnek, értékesítés
  • Raktárközi áttárolás, szállítás saját raktárak között

Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatokat?

1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,

2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,

3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.

(Részletek lent, a készletnyilvántartás ismertetőjében.)

Számlák készítése

  • Számlakészítés egyszerű termékválasztással vagy vonalkódolvasó segítségével,
  • Számla, összesítő számla készítése megrendelés(ek) alapján,
  • Számla, összesítő számla készítése készletmozgási bizonylat(ok) alapján,
  • Számlakészítés proforma számlák, előlegbekérő levelek vagy előleg számlák alapján,
  • Számlakészítés teljesített szerződésütemek alapján,
  • Tömeges számlakészítés automatikusan a szerződés állomány alapján

(Részletek lent, a számlázás ismertetőjében.)

E-mail küldés

A bizonylatokat - számlákat, proforma számlákat, ajánlatokat, megrendeléseket, megrendelés visszaigazolásokat, kimutatásokat - a küldés gombbal azonnal exportálhatja (pdf, jpg, doc, xls...) és elküldheti e-mailben.

Jóváhagyási rendszer

Ha szeretné, hogy az egyes bizonylatok csak előzetes jóváhagyást követően mehessenek ki az ügyfelekhez, akkor a funkció bekapcsolásával kötelezővé teheti a jóváhagyást.


Minden egyes bizonylattípusra (ajánlat, megrendelés, szállítás, számla) vonatkozóan külön beállítható, hogy igényel-e jóváhagyást.


A jogosultsági rendszer kialakításakor azt is megadhatja, hogy melyek azok a munkatársak, akik jóváhagyási jogkörrel rendelkeznek.


Ettől kezdve az elkészített bizonylatok csak a jóváhagyást követően küldhetők el az ügyfeleknek, és az egyes folyamatlépések között is csak akkor tud továbbhaladni, ha a jóváhagyás már megtörtént.


Akiknek jóváhagyási feladataik vannak, egyszerűen megnézhetik, hogy melyek azok a bizonylatok, amikkel foglalkozniuk kell.


Profi Készletnyilvántartás


A rendszerrel korlátlan számú raktárt tud kezelni és pontosan láthatja, hogy melyik raktárban, milyen termékek, anyagok vannak.


A cikkek készletéről, mennyiségéről és a készletmozgásokról azonnal, megbízható információja lesz.


Mennyi nélkülözhetetlen dolgot tudhat meg? Hamarosan meglátja...

Készletek, mennyiségek


A készlet táblázatban áttekintheti, hogy az egyes termékekből, milyen mennyiség van raktáron. Nem csak a mennyiségeket fogja látni, hanem olyan információkat is, amiket eddig csak nagyon nehezen tudott beszerezni.

Termékenként megjelenő készletinformációk:

  • Cikk összes mennyisége,
  • Szabad mennyiség (ha a megrendeléseknél készletfoglalást állít be, akkor megmutatja a le nem foglalt, azaz szabad készletet),
  • Vevők által megrendelt mennyiség,
  • Vevők által lefoglalt mennyiség,
  • Szállítótól rendelt mennyiség (ennyit rendelt a szállítójától, ami még nem érkezett meg),
  • Nettó eladási egységár,
  • Bruttó eladási egységár,
  • Utolsó nettó beszerzési ár (ennyiért szerezte be utoljára),
  • Utolsó bruttó beszerzési ár,
  • Készlet érték nettó (a konkrét termék összes készletének beszerzési értéke - nettóban),
  • Készlet érték bruttó,
  • Készlet érték eladási áron nettó (a konkrét termék összes készletének értéke eladási áron),
  • Készlet érték eladási áron bruttó

Leltározás

Leltározáskor összehasonlítja a szoftver által nyilvántartott, pontosan vezetett készletet a raktárakban lévő készletekkel, leltározott készlettel.


Leltározhatja a teljes raktárt, de arra is lehetősége van, hogy csak egy meghatározott cikkcsoportban lévő termékeket leltározza. A kinyomtatott leltárív táblázatba, egyszerűen mellé írja a leltározott mennyiségeket.


Leltározhat adatgyűjtős vonalkód olvasóval is! A vonalkód olvasóval gyorsan haladva, beolvassa a megtalált termékek kódját, megadja a mennyiségeket és a rendszer egy gombnyomásra beolvassa ezeket az elektronikus leltárívre.


Az eltéréseket - hiányokat és többleteket - kimutatja és rendezi, hogy az Ön készletnyilvántartása a valóságnak megfelelő állapotba kerüljön és ettől kezdve a tényleges mennyiségekkel folytathassa a munkát.


Bizományosi készletek

Kezelhet bizományosi készleteket - akár Ön ad bizományba termékeket, akár bizományosként értékesíti más beszállítók termékeit.


Leltár kép

Készletek áttekintése


Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok

A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok készítésével történik.

  • Beszállítás, bevételezés szállítótól,
  • Kiszállítás, árukiadás vevőnek, értékesítés,
  • Göngyölegek kezelése,
  • Szállítólevél készítése megrendelés(ek)ből,

Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatot?

1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,

2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,

3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.

Készletfigyelés

A beépített készletfigyelési funkció a bizonylat (ajánlat, rendelés, szállítás, számla) készítéskor figyelmeztetéseket küldhet.

  • ha nincs megfelelő mennyiség a készleten,
  • ha nincs megfelelő mennyiség abban a raktárban, ahonnan ki akarja szolgálni a vevőt,
  • ha a beállított minimális készlet szint alá csökkenne a termék készlete,
  • ha a beállított maximális készlet szint fölé emelkedne a termék készlete,
  • ha kevesebbet rendelne az adott termékből, mint a beállított minimálisan megrendelhető mennyiség,
  • ha kevesebbet rendelnének Öntől, mint a beállított minimálisan értékesíthető mennyiség,...

A beállított készletszintektől eltérő termékeket egyszerűen lekérdezheti és akár automatikus rendelési javaslatot is kérhet a rendszertől. A rendelési javaslat módosítását, elfogadását követően a kimenő rendeléseket is elkészíti a szoftver.


Készletérték

A készletértéket a beállított módszernek (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár) megfelelően, az aktuális készlet állapot szerint, vagy egy szabadon megadható időpontra vonatkozóan számítja ki a rendszer.


Bármikor lekérdezheti az aktuális készletértéket, vagy akár az egy hónappal ezelőtti állapotnak megfelelőt is.

Kimutatások

  • Készlet listák tetszőleges szűrésben és csoportosításban - raktáranként, cikkcsoportonként,...
  • Készletmozgási listák,
  • Áruforgalmi listák, megrendelési adatokkal,
  • ELÁBÉ listák (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár),
  • Leltár jegyzékek
  • Árlisták,
  • Árcímkék,...

Projektek, költséghelyek

Minden forgalmi adat, kimutatás lekérdezhető projektenként, költséghelyenként, telephelyenként. Tehát nagyon egyszerűen meg tudja nézni, hogy egy adott projekthez milyen alkatrészeket, anyagokat szállítottak ki, használtak fel.


Számlázás és új lehetőségek


Professzionális megjelenésű számlákat készíthet egyszerűen és gyorsan. Nézze meg mennyi új lehetőséget kínál a program...


Számlakészítés verhetetlen sebességgel

Csak válassza ki az ügyfelet, a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla. A rendszer minden adatot automatikusan kitölt a beállításoknak megfelelően. Nagyon egyszerűen és gyorsan megy!

Megjelenés, design, logó

Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelei kezébe? Valóban, ma már az sem mindegy, hogy az ügyfeleinek küldött számlák és bizonylatok hogyan néznek ki. Növelje elismertségét ügyfelei szemében azzal is, hogy professzionális megjelenésű számlákat készít. Profi dizájnerek által készített sablonok közül választhat, melyeken akár elhelyezheti a saját logóját is. A rendszer magyar, angol és német nyelvű számlaképekkel is fel van szerelve.


Sokféle számla van!

Kézenfekvő, hogy az egyszerű kimenő számlákat kényelmesen és gyorsan el lehessen készíteni forintban vagy tetszőleges devizában, könnyen sztornózhatóak, okiratolhatóak legyenek. De mi a helyzet a többivel?


Jól jöhet, hogy milyen kiemelkedően sokat tud:


  • Kimenő számlák (vevő) kezelése,
  • Számlák egyszerű sztornózása, okiratolása,
  • Gyors számlakészítés egy korábbi lemásolásával,
  • Előleg számla készítés,
  • Végszámla készítés, akár több előleg számla alapján is,
  • Előlegbekérő levelek készítése és kezelése,
  • Proforma, előszámla készítés,
  • Bejövő (szállítói) számlák nyilvántartása, pénzügyi kezelése,
  • Számlatömbben lévő számlák különálló rögzítésének lehetősége (ha szeretné, hogy ezek is szerepeljenek az összesített forgalmi kimutatásokban),
  • Kedvezmények,
  • Termékdíjak kezelése,
  • Fordított áfa fizetési kötelezettség,
  • Garanciális visszatartások követése,

Ezekre bármikor szüksége lehet!


Deviza/Valuta árfolyamok beolvasása

Az árfolyamokat, árfolyamváltozásokat a deviza/valuta törzsben lehet beolvasni vagy rögzíteni. Ennek megfelelően a rendszer képes bármilyen devizából bármibe átszámítani az összegeket. A számlák így tetszőleges devizában elkészíthetők.

Vonalkódos rendszert is használhat

A termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja vonalkódolvasó segítségével. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.



Számla kép

Professzionális számla design


E-mailen is elküldheti

A jogszabályok és a számlázó rendszer már lehetővé teszik, hogy az elkészített számlákat azonnal e-mailen elküldhesse az ügyfeleinek. Ők pedig a saját gépükön kinyomtathatják. Jelentős postázási és adminisztrációs költségektől szabadulhat meg, nem beszélve arról, hogy villámgyors és kényelmes.

Árak és kedvezmények

  • A termékeknek és szolgáltatásoknak többféle eladási ára is lehet (normál ár, viszonteladói ár,..). Ezeket szabadon kialakíthatja és hozzárendelheti az ügyfelekhez,
  • Számla tételnél megadható %-os kedvezmény,
  • Ügyfélre vonatkozó %-os kedvezmény,
  • Termékhez rendelt időszakos kedvezmény,
  • Fizetési módhoz kötött engedmények,
  • Cikkcsoporthoz kötött engedmények,
  • Ügyfélcsoportra vonatkozó kedvezmények,
  • Számla típusokhoz kapcsolódó kedvezmények,
  • Cikkcsoport és ügyfélcsoportra vonatkozó engedmény mátrix

Tömeges számlázás

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződés nyilvántartásban megadott sablonok és beállítások alapján a szoftver egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időszerű számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db, 100 vagy 10.000 számláról van szó. (Részletek lent, a szerződés modul ismertetőjében.)


Forgalmi kimutatások

  • Számlaforgalom, árbevétel bármilyen időszakra, akár egy napra is,
  • Forgalmi összesítések heti, havi, negyedéves bontásokban,
  • Forgalom termékenként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tartozások, követelések (lásd lent pénzügyi modul),
  • Elszámolás üzletkötőkkel a beállított jutalékok alapján,
  • Termékdíj elszámolás

És még sok más hasznos lista, nyomtatvány, árjegyzékek, vonalkódos árcímkék...


Vezetői műszerfal


Képzelje el, mi történne azzal a repülőgéppel, amin nem működnek rendesen a műszerek, a pilóta nem ismerné a pontos magassági adatokat, csak a szemére hagyatkozva repülne. Könnyen megjósolható, hogy ez a gép hamarosan a földbe fúródna, igaz?


Ahogyan a repülőgép biztonságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülözhetetlenek a megfelelő műszerek.


A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavartalanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).

Műszerek egy ablakban és több fülön

  • Mai, pillanatnyi forgalom összege,
  • Utolsó 14 nap vevőforgalmi adatai, összegek és diagram,
  • Forgalmi összegek külön az éles számlákra, és külön az előszámlákra (proformákra) vonatkozóan,
  • Vevőforgalom havi bontásban (12 hónap), - összegek és diagram,
  • Előző év forgalmai adatai havi bontásban, - összegek és diagram,
  • A jelenlegi és az előző év havi összehasonlítása, százalékos eltérések és diagram,
  • Éves eddigi árbevétel összesen (összevetés az előző évi teljesítménnyel),
  • A mai napon értékesített termékek és szolgáltatások (termékek, értékesített mennyiségek, összegek),
  • Követelések - számlánként és összesen (vevők tartozásai),
  • Tartozások - számlánként és összesen (cég tartozásai a szállítóknak)
  • Követelések és tartozások egyenlege - megmutatja, hogy milyen a cég pénzügyi mérlege

Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.

Nem lenne sokkal biztonságosabb a repülés?


Vezetői műszerfal kép

Vezetői műszerfal a PC-n


Vezetői műszerfal kép

Műszerfal elérése iPad-ről és más mobil eszközökről, VNC Viewer-el


Vezetői műszerfal kép

Cikkek és szolgáltatások


Egy új termék felvitelénél elegendő néhány alapadatot megadnia, de ha ennél többet szeretne...


Nézze meg a cikkekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos fantasztikus lehetőségeket.

Különleges lehetőségek

  • Megnevezés és tördelt megnevezés - hosszú termékmegnevezések esetén tetszőlegesen megadható a szövegsorok tördelése,
  • Cikk megnevezése több nyelven - a termékek és szolgáltatások megnevezése megadható több nyelven is (bővíthető nyelv törzs),
  • Cikkszám - egyedi termékazonosításra szolgál. Alternatív cikkszám, - vevőnként más-más cikkszám megfeleltetése,
  • Vonalkódos azonosítás. Generálható és nyomtatható egyedi cikk vonalkód, bizonylati tételek felvitele vonalkód olvasóval,
  • Mennyiségi egységek kezelése, - szabadon beállítható átváltási lehetőség a mennyiségi egységek között,
  • Több szintű termékcsoportosítás - minden termék tetszőleges számú cikkcsoportba tartozhat, továbbá egy cikkcsoport két szintből, - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Számos adat és termék tulajdonság: méret, alapanyag, minőség, szavatosság, származás, gyártó, minősítés. A tulajdonságok megnevezései beállíthatóak.

Termékek és érdekességek

  • Nettó, bruttó súly megadásának lehetősége. Szállításnál lényeges lehet, hogy a termék mennyiség súlyban is kifejezhető legyen,
  • Cikkhez tartozó dokumentációk csatolása,
  • Termékmenedzser hozzárendelés,
  • Termék zárolása (nem értékesíthető),
  • Cikk elrejtése - nem jelenik meg a cikkválasztó képernyőkön és listákban.

Termék kedvezmények

  • Engedmény csoport - több tetszőlegesen rögzíthető engedménycsoport hozható létre. Kiválasztható, hogy egy konkrét cikk melyik engedménycsoportba tartozzon, és ennek megfelelően milyen %-os kedvezmény vonatkozzon rá,
  • Engedmény érvényessége - beállítható időszakkal,
  • Termékcsoportra vonatkozó kedvezmények...

Cikkek panel

Új cikk (termék) felvitele


Több eladási ár, árcsoportok:

Egy konkrét terméknek vagy szolgáltatásnak, több eladási ára lehet (pl.: kiskereskedelmi ár, viszonteladói ár,... ). Ennek megfelelően több árat, árcsoportot rendelhet a cikkekhez és beállíthatja, hogy melyik árat alkalmazza alapértelmezésben a szoftver. Az egyes árcsoportok hozzárendelhetők konkrét ügyfelekhez, bizonylat típusokhoz, így a rendszer tudni fogja, hogy melyik vevő esetében, milyen árat kell használnia. Az árak megadásakor képleteket is alkalmazhat. (pl.: Viszonteladói ár = Kiskereskedelmi ár - 10%).


A cikkeknél a szoftver kezeli a termékdíjakkal, környezetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos adatokat is.


Beszerzési, készletfeltöltési információk

  • Beszállítók: a rendszer megmutatja, hogy a terméket korábban melyik beszállítóitól, milyen árakon szerezte be, valamint láthatja az utolsó beszerzési árat is. A beszállítási, bevételezési bizonylatokon automatikusan az utolsó beszerzési árat kínálja fel.
  • Beszerzéssel, rendeléssel és készletfigyeléssel kapcsolatos adatok,
  • Cikk minimális készlete (a készleteket erre a szintre kell feltölteni)
  • Automatikus rendelési javaslat a készletszintek feltöltéséhez,
  • Cikk maximális készlete (a készletek ezt a mennyiségi szintet ne haladják meg - ellenőrzés és figyelmeztetés)
  • Termék minimális rendelhetőségi mennyisége,...

E-kereskedelem

A rendszer összekapcsolható külső webáruház alkalmazásokkal. Megadható, hogy az adott cikk, milyen paraméterekkel rendelkezzen a webáruházon belül (termékleírás, képek, termék kategória, stb.). A webáruház kapcsolat létrehozásához illesztésre van szükség.


CRM ügyfélkezelés


Ügyfélkezelés Egy új ügyfélről elegendő néhány alapadatot megadnia, ha azonban többet szeretne kihozni a rendszeréből, akkor egy profi ügyféladatbázist is építhet.


CRM - Ügyféltörténet, minden egy helyen

A CRM egyik fontos előnye, hogy minden ügyfél adat és az ügyfél teljes története egy helyen azonnal elérhetővé válik.

CRM ügyfél nézet

Ha az ügyfél nézetben kiválaszt egy ügyfelet, akkor a következő történet és adatok jelennek meg csoportosítva:

  • Információs pult, a legfontosabb elérhetőségi és pénzügyi adatokkal,
  • Tennivalók (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,
  • Értékesített termékek - milyen termékeket vásárolt az ügyfél, hányszor, mikor, milyen mennyiségben és milyen értékben,
  • Ügyfél címek, - számlázási címek, postázási címek,
  • Kapcsolattartók és adataik,
  • Ügyfélcsoportok - milyen ügyfélcsoportokba tartozik az adott ügyfél,
  • Ügyfél bankszámlaszámai,
  • Számlák, - az ügyfélnek kiállított összes számla,
  • Pénzügyi adatok - követelések, tartozások számlánként, kiegyenlítések - bank és pénztár bizonylatok,
  • Ügyfél szerződései

Minden ügyfél adat rendelkezésre áll

  • Név, és több számlázási cím, postázási cím lehetősége,
  • Ügyfél csoportosítás kategóriák szerint: vevők, szállítók, - belföldi, EU közösségi, közösségen kívüli,
  • Ügyféltípus kategorizálási lehetőség,
  • Több szintű ügyfél csoportosítás - minden ügyfél tetszőleges számú ügyfélcsoportba tartozhat, továbbá egy ügyfélcsoport két szintből, - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Sok-sok ügyféladat és lekérdezési lehetőség (tevékenységi kör, ügyfélforrás, üzletkötő, belépés dátuma, tagság,...)

Több kell, mint kapcsolat

Ma már jobban kell ismernie az ügyfeleit ahhoz, hogy jobb kiszolgálást tudjon biztosítani, mint a konkurensei. Ehhez pedig információkra lesz szüksége.


Egy ügyfélhez, tetszőleges számú kapcsolattartót adhat meg.


  • Vezetéknév, keresztnév, megszólítás külön (később jól jöhet a megszemélyesített levelek küldésénél),
  • Megszólítás - magázás, tegezés. Ha sok ügyféllel dolgozik, képtelenség fejben tartani. Különlegesség!: felhasználói szintű beállítási lehetőség. Ha Ön tegeződik egy ügyféllel, még nem biztos, hogy a munkatársa is. A rendszerbe való bejelentkezés alapján, felhasználói szinten, mindenki egyénileg beállíthatja a megfelelő megszólítást egy adott ügyfél, adott kapcsolattartójával összefüggésben,
  • Sok adat: elérhetőségek, telefonszámok, e-mail címek.

CRM

Ügyfél karton


Tennivalók kezelése

  • Ügyfelekhez kapcsolódó tennivalók nyilvántartása, kezelése (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,...),
  • Minden munkatárs a saját feladatait látja - a vezetők láthatják az összes feladatot,
  • Teendők kiosztása munkatársaknak, - vezető feladatokat küldhet a munkatársak részére,
  • Összes teendő áttekintése, aznapi teendők,
  • Teendők prioritása,
  • Teendők állapotának követése (nyitott, lezárt feladatok),
  • Értékesítési és egyéb teendők sikerességének beállítása és mérése,
  • Várható bevételek és tényadatok összehasonlítása,
  • Értékesítési feladatok és értékesítők sikerességének értékelése.

Egyszerű azonnali kapcsolatfelvétel

  • E-mail küldés egy kattintással,
  • Levélírás előre elkészített Word sablonok alapján az ügyféladatok automatikus behelyettesítésével,
  • Ügyfelek weboldalainak közvetlen elérése,
  • Levél etikettek tömeges nyomtatása,
  • E-mail címlisták exportálása levélküldéshez

Marketing adatbázis építés

  • Vevők és érdeklődők kezelése,
  • Célcsoportok,
  • Lekérdezések és szűrések minden adatra,
  • Adatok exportálása levélküldő rendszernek,
  • Megszemélyesítés

Új kereskedelmi lehetőségek

  • Vonalkódos ügyfél azonosítás. Az ügyfelekhez vonalkóddal azonosítható ügyfélkártyát lehet rendelni. Számlázáskor elég leolvasni az ügyfélkártyát és a rendszer automatikusan kitölti az adatokat, illetve érvényesíti a beállított kedvezményeket,
  • Ügyfél vonalkód generálás, vonalkód etikett nyomtatás,
  • Beállítható fizetési mód,
  • Ügyfél nyelv - a beállítás alapján, a nyelvnek megfelelő számlaképet, szállítólevelet és termék megnevezéseket alkalmazza a rendszer,
  • Fix devizaárfolyam opció, - ha az ügyféllel egyéni megállapodás van az árfolyam alkalmazása tekintetében,
  • Árcsoport beállítás - a vevő, a megadott árcsoportnak megfelelő áron vásárolhat (pl.: viszonteladói ár),
  • Engedménycsoport beállítás - az engedménycsoportok alapján a meghatározott %-os kedvezményben részesül,
  • Egyszerűen megadható %-os kedvezmény,
  • Hitelkeret beállítás - a megadott hitelkeret alapján, a rendszer, értékesítéskor figyelmezteti, amennyiben a vevő tartozásai meghaladják a hitelkeretét.

Pénzügyek


A komplett pénzügyi modultól villámgyorsan megkap minden fontos pénzügyi információt, amire csak szüksége lehet...


Tartozások és követelések

Az egyik legfontosabb elvárás, hogy nyomon tudja követni a vevők befizetéseit a kiállított számlákhoz kapcsolódóan.


A rendszer segítségével ezt könnyen megteheti, a számlákat egyszerűen a bankbizonylaton vagy pénztárbizonylaton kiválaszthatja és megadhatja az érkezett összegeket.


Ugyanez vonatkozik a szállítói (bejövő) számlákra, a kifizetetlen számlákat, követeléseket is kezelheti.


A tartozások és követelések egyenlegéből azonnali rálátása lesz a cég pénzügyi helyzetére.


Ügyfél folyószámla kezelés

  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Bank és pénztárbizonylatok kezelése,
  • Folyószámla,- tartozások és követelések ügyfelenként,
  • Lejárt tartozások, követelések korosítása,
  • Fizetési felszólítás, folyószámla egyenlegközlő levelek készítése,
  • Időszaki késedelmi kamatok kiszámítása,
  • Kamatterhelő levelek elkészítése és nyomtatása,
  • Vevői/szállítói tartozások és követelések összevezetése

Fizetendő és levonható ÁFA

  • Vevői áfa kimutatás, analitika,
  • Szállítói áfa kimutatás, analitika,
  • Összesített áfa analitika

Pénztár

Bevételi pénztárbizonylat


Pénztárkezelés és pénztárbizonylat nyomtatás

  • Házipénztár, - több pénztár párhuzamos kezelése,
  • Készpénzes számlákhoz automatikus pénztárbizonylat készítési lehetőség,
  • Bevételi pénztárbizonylat, nyugta, valamint kiadási pénztárbizonylat nyomtatás,
  • Időszaki pénztárjelentés,
  • Pénztár átlag ellenőrzés

Átutalások indítása gombnyomásra

Egyszerűen kiválaszthatja az utalandó számlákat és a kapcsolódó elektronikus banki rendszeréhez átkerülnek ezek az adatok. Ott csak aláírja, jóváhagyja, és már mehet is.

Költséghelyek és projektek

Minden pénzügyi, forgalmi adat költséghelyenként és projektenként is csoportosítható. Ennek megfelelően egyszerűen kimutatható egy konkrét költséghely vagy projekt eredménye, sikeressége.


  • Költséghely eredmény kimutatás,
  • Projekt eredmény kimutatás,
  • Közvetett költségek felosztása, - költséghelyekre

Deviza/valuta árfolyamváltozások

  • Bankok kezelése,
  • Deviza/valuta árfolyamok beolvasása, rögzítése,
  • Kimutatások tetszőleges devizanemben

Szerződések


Soha nem volt még ilyen egyszerű és kényelmes a szerződéskötés egy új ügyféllel.


A tipikus szerződés szövegeket, szerződés sablonokat Wordben elkészítheti és szerződéskötéskor már csak ki kell választania a megfelelőt, - a rendszer automatikusan behelyettesíti a szövegbe a szükséges adatokat. A kész szerződések, szerződéstervezetek e-mailben is elküldhetők.

Szerződéskészítés és nyilvántartás

  • Ügyfelekkel, vevőkkel kötött szerződések elkészítése és nyilvántartása,
  • Szállítókkal kötött szerződések elkészítése és nyilvántartása,
  • Gyors visszakeresési lehetőség,
  • Automatikusan csatolt és archivált szöveges szerződés dokumentumok,
  • Szerződés változatok, szerződés módosítások elkészítése és naplózása,
  • Szerződések állapotának követése (előkészítés alatt, kész, lezárt, felmondva,...),
  • Szerződések tetszőleges csoportosítása,
  • Árváltozások követése és átvezetése (díjkövetés)

Szerződésben vállalt ütemek, részteljesítések

  • Teljesítési határidők lekérdezése, ütemezése,
  • Fizetési határidők lekérdezése, üzemezése,
  • Teljesített ütemek kiválasztása és számlázása, az adatok automatikus kitöltésével

Kimutatások

  • Kimutatások összeállítása, lekérdezések, szűkítések minden adatra,
  • Kimutatások exportálása (pdf, word, excel,...)

Szerződés panel

Szerződés módosítás


Tömeges számlázás

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződések alapján a rendszer egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db-ról, 100 vagy 10.000 számláról van szó.

Automatizált tételeknél beállítható:

  • Mikor készüljön az első számla (szerződés tétel számlázásának kezdete),
  • Gyakoriság - havonta, kéthavonta, negyedévente,
  • Utolsó számla dátuma (ha határozott idejű szerződésről van szó, akkor ez a számlázási időszak vége),
  • Időszak megjelenítése a számla tételen, - automatizáltan az aktuális időszaknak, gyakoriságnak megfelelően (pl.: 2015.01 - 2015.03 hó) Erre vonatkozóan képletek is alkalmazhat: aktuális hónap+1, -1,...

Operációs rendszer


Windows logó Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, XP vagy magasabb verziójú operációs rendszer


A Dimension programcsomagban benne van az MS SQL express adatbázis kezelő. Ha nincs különálló szerver és a konkurens felhasználók száma nem haladja meg a 10-et, akkor nem szükséges más MS SQL szerver termék.


Hardver

Processzor: minimum Pentium processzor

Memória: minimum 1 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

5 GB szabad háttértároló kapacitás

Windows kompatibilis nyomtató


Szerver (10 konkurens felhasználó felett)

Operációs rendszer: Windows 2003, 2008 vagy magasabb verziójú szerver operációs rendszer

Adatbázis kezelő: MS SQL server 2008 R2

Processzor: minimum 4 magos processzor

Memória: minimum 4 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

5 GB szabad háttértároló kapacitás (adatbázis méretétől függően)

dim_logoKérje ingyenes programbemutatónkat!

Ismerkedjen meg a legkorszerűbb Dimension rendszer előnyeivel. Töltse ki az alábbi űrlapot és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.


Programbemutató

Top