dim_logo Dimension Ügyviteli rendszer


Dimension Ingatlan Pro - Ingatlan és költségkezelő rendszer


Speciális iparági szoftvercsomag megoldás ingatlan hasznosítással, bérbeadással foglakozó cégek számára. Ezzel az alkalmazással 45% erőforrás-megtakarítást érhet el!


Ingatlan és költségkezelő rendszer Bar

Túl sok idő, erőforrás megy el számlázással és a költségek továbbszámlázásával?

Több alkalmazásban, Excel táblázatokban kezelik az adatokat?

Sok időt vesz igénybe a számlázás és a nyilvántartások kezelése?

Gyakran hibák csúsznak a számításokba?

Nem látja át, hol tartanak a folyamtok a cégen belül?

Szeretne ezektől megszabadulni és végre automatizálni a rendszerét?

Ingatlan rendszerünkkel modernizáljuk, felgyorsítjuk, hibamentessé és teljesen átláthatóvá tesszük folyamatait!


Megoldás minden feladatára:

  • Ingatlanok, bérlemények, bérlők, vevőkkel, érdeklődőkkel kapcsolatos adatok teljes körű nyilvántartása,/li>
  • Költségszámlák nyilvántartása, engedélyezése, leosztása, automatikus főkönyvi feladása, iktatószámok kezelése,
  • Folyamatos és eseti szerződések kezelése, lejárat figyeléssel,
  • Automatikus bérleti díj számlák és gyűjtőszámlák generálása, forintban,euróban, akár Euro alapon forintban, automatikus deviza árfolyam betöltéssel,
  • Előre paraméterezhető költségleosztás, m2, fix díj, mérőóra, kompenzáló költség, vagy ezek kombinációjában, ingatlanonként és bérleményenként,
  • Mérőóra állások, fogyasztások kezelése,
  • Gyűjtőszámlák készítése költségleosztásból a partnernél beállított kezelési költség %-nak megfelelő értékkel, automatikusan,
  • Szolgáltatótól érkező számla másolatának automatikus nyomtatása a bérlő számára készülő költségszámla mellé,
  • Banki jelentés készítése a finanszírozó bankok számára, egy gombnyomással.
  • Kintlévőségkezelés, felszólító, kamatterhelő, folyószámla egyeztető levelek automatikusan,
  • Teljes körű főkönyvi modul a legmagasabb igényeket kielégítő megoldásokkal,
  • 5-ös – 8-as átkönyvelés egyszerűen,
  • Akár több bérbeadó cég kezelése egy alkalmazásban,
  • Vezetői információs műszerfal,

És ez még nem minden!
Ingatlankezelő szoftvercsomagunk a fent felsoroltakon kívül, további több száz funkciót tartalmaz, így teljesen az Önök igényeire szabható.
Gondot okoz az átállás?
Ebben is segítünk!
Tapasztalataink alapján a meglévő adatok 65%-a áttöltésre kerülhet az új rendszerbe. Egyszerű átállást, a bevezetéshez oktatást és rövid bevezetési időt kínálunk.
Rendszerünkkel időt, pénzt és energiát takarít meg!

Ingatlanok nyilvántartása

  • Korlátlan számú ingatlan kezelés,
  • Korlátlan számú bérlemény kezelése ingatlanon belül,
  • Hasznos és alapterület nyilvántartás,
  • Tulajdonos, finanszírozó és költséghely nyilvántartás,
  • Saját költségviselő beállítása,
  • Költségleosztások nyilvántartása,
  • Karbantartási adatok nyilvántartása,
  • Bérleményeket terhelő költségszámítási módok, alap beállítása

Bérlemény nyilvántartás

  • Bérlő és szerződési adatok nyilvántartása,
  • Bérlő beválasztása rendszerben rögzített szerződés alapján,
  • Bérlő rögzítése szerződés nélkül,
  • Egyedi kezelési költség beállítása bérlőnként,
  • Költségek, költségszámlázások nyilvántartása,
  • Korábbi bérlők kronologikus nyilvántartása,
  • Bérleményt terhelő költségszámítási módok, alap beállítása

Költségszámlák kezelés

  • Szkennelt kép rögzítése a számlákhoz,
  • Költséghelyek kezelése,
  • Jóváhagyás,
  • Automatikus feladás a Főkönyv felé (Főkönyvi modul megléte esetén),
  • Szkennelt bejövő számlakép automatikus nyomtatása, kimenő, vevőszámlákhoz

Ingatlant terhelő költségszámlák felosztása

  • 6 fajta költségfelosztási mód választásának lehetősége, bérlőnként és költségtípusonként (pl. terület alapján, mérőóra lapján, fix költség…),
  • Saját költségviselő beállítás,
  • Költségszáma szkennelt képének megtekintése költségleosztáskor,
  • Költségszámláról leosztandó összeg módosítás (amennyiben a költség több ingatlant terhel),
  • Főmérő és fogyasztás nyilvántartása,
  • Költség áthárítás maradék költség esetén, automatikusan, 3 fajta algoritmus alapján,
  • Költségfelosztásból, proforma számlák generálása, automatikusan,
  • Költség proforma számlák összevonása partnerenként egy végszámlára,
  • Kezelési költség automatikus számítása és számlázása

Számlázás és új lehetőségek

  • Számlakészítés villámsebességgel,
  • Számlázás devizában és forintban,
  • Ügyféladatok egy választással,
  • Termék / szolgáltatás választás,
  • Professzionális több féle számla design,
  • Számlaküldés emailben is,
  • Forgalmi kimutatások,
  • Proforma számlák,
  • Előlegbekérő levelek készítése,
  • Számlatömbök rögzítése,
  • Sztornó, okiratkezelés,
  • Tételes kedvezmények lehetősége,
  • Beállítható fizetési módok,
  • Tömeges számlakészítés,
  • Üzletkötők elszámolása
  • Kimutatások exportálása XLS, PDF,
  • NAV igazolás

Szerződések

  • Gyors és kényelmes szerződéskötés az ügyfelekkel, Wordben elkészített sablonok alapján,
  • Tömeges automatizált számlázás a szerződés állomány alapján,
  • Szerződésmódosítások követése,
  • Teljesítési és fizetési ütemezések,
  • Alvállalkozói és egyéb szállítói szerződések kezelése,
  • Számlakészítés a szerződések teljesített ütemei alapján,
  • Szerződés állománnyal kapcsolatos nyilvántartások és kimutatások

CRM ügyfélkezelés

  • Professzionális ügyfélkartonok,
  • Minden ügyféladat egy helyen,
  • Ügyfelekhez kapcsolódó számlák, bizonylatok, pénzügyi adatok, teendők,
  • Teendők és értékesítési események,
  • Ügyfelekkel kapcsolatos feladatok kiosztása munkatársaknak,
  • Marketing címlista építés,
  • Ügyfélcsoportok, célcsoportok,
  • Értékesítői sikeresség mérés,
  • Azonnali kapcsolatfelvétel, e-mail, levél küldés

Pénzügyek

  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Pénztárkezelés,
  • Pénztár bizonylat, nyugta készítés,
  • Készpénzes számlákhoz, pénztárbizonylat nyomtatási opció,
  • Bank bizonylatok és kiegyenlítések,
  • Folyószámla, tartozások, követelések,
  • Folyószámla egyenlegközlő levelek,
  • Késedelmi kamatterhelés, kamatterhelő levelek elkészítése,
  • Utalások indítása a számlák kiválasztásával, kapcsolat banki rendszerekkel

Vezetői információk és műszerfal

  • Vezetői információk azonnal,
  • Értékesítési, pénzügyi kimutatások,
  • Forgalmi kimutatások napi, heti, havi bontásban tételesen vagy összesítve,
  • Forgalmi kimutatások termékenként, termékcsoportonként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tartozások és követelések, lejárt fizetési határidejű számlák,
  • Tetszőleges lekérdezések minden adatra,
  • Folyamatosan frissülő vezetői műszerfal, ahol nyomon követhető a forgalom alakulása,
  • Mobil eszközökről (iPad, iPhone, Android) is elérhető vezetői információk - VNC Viewer segítségével,
  • Pénzügyi kimutatások, tartozások, követelések, lejárt számlák,
  • Lekérdezések, szűkítések mentése, megjelenítése füleken,
  • Adatok és kimutatás exportálása (pdf, xls, doc, jpg,...)

Különlegességek, élmények

  • Integrált Google maps útvonaltervező,
  • Hiper ergonomikus kezelőfelület linkekkel, a táblázatkezelők egyszerűségének megfelelő adatfelviteli felületekkel,
  • Ajánlatok készítése egyszerűen, Word sablonok alapján,
  • Több telephely kezelése,
  • Termékkatalógusok alkalmazása,
  • Több beépített professzionális számla design,
  • Számlakészítés vonalkód olvasóval,
  • Gyakori szűkítések, lekérdezések mentése
  • Tömeges számlázás, szerződés állomány alapján,
  • Csoportos bérszámfejtés és több lista egyszerre,...

Rendszer tulajdonságok

  • Hálózati felhasználás lehetősége több munkaállomáson,
  • Teljes modul integritás,
  • Nagy adatbiztonság, SQL adatbázisok,
  • Adat és kimutatás exportálás (pdf, xls, doc, jpg,...)
  • Komplex jóváhagyási és jogosultsági rendszer.








CRM ügyfélkezelés


Ügyfélkezelés Egy új ügyfélről elegendő néhány alapadatot megadnia, ha azonban többet szeretne kihozni a rendszeréből, akkor egy profi ügyféladatbázist is építhet.


CRM - Ügyféltörténet, minden egy helyen

A CRM egyik fontos előnye, hogy minden ügyfél adat és az ügyfél teljes története egy helyen azonnal elérhetővé válik.

CRM ügyfél nézet

Ha az ügyfél nézetben kiválaszt egy ügyfelet, akkor a következő történet és adatok jelennek meg csoportosítva:

  • Információs pult, a legfontosabb elérhetőségi és pénzügyi adatokkal,
  • Tennivalók (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,
  • Értékesített termékek - milyen termékeket vásárolt az ügyfél, hányszor, mikor, milyen mennyiségben és milyen értékben,
  • Ügyfél címek, - számlázási címek, postázási címek,
  • Kapcsolattartók és adataik,
  • Ügyfélcsoportok - milyen ügyfélcsoportokba tartozik az adott ügyfél,
  • Ügyfél bankszámlaszámai,
  • Számlák, - az ügyfélnek kiállított összes számla,
  • Pénzügyi adatok - követelések, tartozások számlánként, kiegyenlítések - bank és pénztár bizonylatok,
  • Ügyfél szerződései

Minden ügyfél adat rendelkezésre áll

  • Név, és több számlázási cím, postázási cím lehetősége,
  • Ügyfél csoportosítás kategóriák szerint: vevők, szállítók, - belföldi, EU közösségi, közösségen kívüli,
  • Ügyféltípus kategorizálási lehetőség,
  • Több szintű ügyfél csoportosítás - minden ügyfél tetszőleges számú ügyfélcsoportba tartozhat, továbbá egy ügyfélcsoport két szintből, - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Sok-sok ügyféladat és lekérdezési lehetőség (tevékenységi kör, ügyfélforrás, üzletkötő, belépés dátuma, tagság,...)

Több kell, mint kapcsolat

Ma már jobban kell ismernie az ügyfeleit ahhoz, hogy jobb kiszolgálást tudjon biztosítani, mint a konkurensei. Ehhez pedig információkra lesz szüksége.


Egy ügyfélhez, tetszőleges számú kapcsolattartót adhat meg.


  • Vezetéknév, keresztnév, megszólítás külön (később jól jöhet a megszemélyesített levelek küldésénél),
  • Megszólítás - magázás, tegezés. Ha sok ügyféllel dolgozik, képtelenség fejben tartani. Különlegesség!: felhasználói szintű beállítási lehetőség. Ha Ön tegeződik egy ügyféllel, még nem biztos, hogy a munkatársa is. A rendszerbe való bejelentkezés alapján, felhasználói szinten, mindenki egyénileg beállíthatja a megfelelő megszólítást egy adott ügyfél, adott kapcsolattartójával összefüggésben,
  • Sok adat: elérhetőségek, telefonszámok, e-mail címek.

CRM

Ügyfél karton


Tennivalók kezelése

  • Ügyfelekhez kapcsolódó tennivalók nyilvántartása, kezelése (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,...),
  • Minden munkatárs a saját feladatait látja - a vezetők láthatják az összes feladatot,
  • Teendők kiosztása munkatársaknak, - vezető feladatokat küldhet a munkatársak részére,
  • Összes teendő áttekintése, aznapi teendők,
  • Teendők prioritása,
  • Teendők állapotának követése (nyitott, lezárt feladatok),
  • Értékesítési és egyéb teendők sikerességének beállítása és mérése,
  • Várható bevételek és tényadatok összehasonlítása,
  • Értékesítési feladatok és értékesítők sikerességének értékelése.

Egyszerű azonnali kapcsolatfelvétel

  • E-mail küldés egy kattintással,
  • Levélírás előre elkészített Word sablonok alapján az ügyféladatok automatikus behelyettesítésével,
  • Ügyfelek weboldalainak közvetlen elérése,
  • Levél etikettek tömeges nyomtatása,
  • E-mail címlisták exportálása levélküldéshez

Marketing adatbázis építés

  • Vevők és érdeklődők kezelése,
  • Célcsoportok,
  • Lekérdezések és szűrések minden adatra,
  • Adatok exportálása levélküldő rendszernek,
  • Megszemélyesítés

Új kereskedelmi lehetőségek

  • Vonalkódos ügyfél azonosítás. Az ügyfelekhez vonalkóddal azonosítható ügyfélkártyát lehet rendelni. Számlázáskor elég leolvasni az ügyfélkártyát és a rendszer automatikusan kitölti az adatokat, illetve érvényesíti a beállított kedvezményeket,
  • Ügyfél vonalkód generálás, vonalkód etikett nyomtatás,
  • Beállítható fizetési mód,
  • Ügyfél nyelv - a beállítás alapján, a nyelvnek megfelelő számlaképet, szállítólevelet és termék megnevezéseket alkalmazza a rendszer,
  • Fix devizaárfolyam opció, - ha az ügyféllel egyéni megállapodás van az árfolyam alkalmazása tekintetében,
  • Árcsoport beállítás - a vevő, a megadott árcsoportnak megfelelő áron vásárolhat (pl.: viszonteladói ár),
  • Engedménycsoport beállítás - az engedménycsoportok alapján a meghatározott %-os kedvezményben részesül,
  • Egyszerűen megadható %-os kedvezmény,
  • Hitelkeret beállítás - a megadott hitelkeret alapján, a rendszer, értékesítéskor figyelmezteti, amennyiben a vevő tartozásai meghaladják a hitelkeretét.

Számlázás és új lehetőségek


Professzionális megjelenésű számlákat készíthet egyszerűen és gyorsan. Nézze meg mennyi új lehetőséget kínál a program...


Számlakészítés verhetetlen sebességgel

Csak válassza ki az ügyfelet, a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla. A rendszer minden adatot automatikusan kitölt a beállításoknak megfelelően. Nagyon egyszerűen és gyorsan megy!

Megjelenés, design, logó

Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelei kezébe? Valóban, ma már az sem mindegy, hogy az ügyfeleinek küldött számlák és bizonylatok hogyan néznek ki. Növelje elismertségét ügyfelei szemében azzal is, hogy professzionális megjelenésű számlákat készít. Profi dizájnerek által készített sablonok közül választhat, melyeken akár elhelyezheti a saját logóját is. A rendszer magyar, angol és német nyelvű számlaképekkel is fel van szerelve.


Sokféle számla van!

Kézenfekvő, hogy az egyszerű kimenő számlákat kényelmesen és gyorsan el lehessen készíteni forintban vagy tetszőleges devizában, könnyen sztornózhatóak, okiratolhatóak legyenek. De mi a helyzet a többivel?


Jól jöhet, hogy milyen kiemelkedően sokat tud:


  • Kimenő számlák (vevő) kezelése,
  • Számlák egyszerű sztornózása, okiratolása,
  • Gyors számlakészítés egy korábbi lemásolásával,
  • Előleg számla készítés,
  • Végszámla készítés, akár több előleg számla alapján is,
  • Előlegbekérő levelek készítése és kezelése,
  • Proforma, előszámla készítés,
  • Bejövő (szállítói) számlák nyilvántartása, pénzügyi kezelése,
  • Számlatömbben lévő számlák különálló rögzítésének lehetősége (ha szeretné, hogy ezek is szerepeljenek az összesített forgalmi kimutatásokban),
  • Kedvezmények,
  • Termékdíjak kezelése,
  • Fordított áfa fizetési kötelezettség,
  • Garanciális visszatartások követése,

Ezekre bármikor szüksége lehet!


Deviza/Valuta árfolyamok beolvasása

Az árfolyamokat, árfolyamváltozásokat a deviza/valuta törzsben lehet beolvasni vagy rögzíteni. Ennek megfelelően a rendszer képes bármilyen devizából bármibe átszámítani az összegeket. A számlák így tetszőleges devizában elkészíthetők.

Vonalkódos rendszert is használhat

A termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja vonalkódolvasó segítségével. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.



Számla kép

Professzionális számla design


E-mailen is elküldheti

A jogszabályok és a számlázó rendszer már lehetővé teszik, hogy az elkészített számlákat azonnal e-mailen elküldhesse az ügyfeleinek. Ők pedig a saját gépükön kinyomtathatják. Jelentős postázási és adminisztrációs költségektől szabadulhat meg, nem beszélve arról, hogy villámgyors és kényelmes.

Árak és kedvezmények

  • A termékeknek és szolgáltatásoknak többféle eladási ára is lehet (normál ár, viszonteladói ár,..). Ezeket szabadon kialakíthatja és hozzárendelheti az ügyfelekhez,
  • Számla tételnél megadható %-os kedvezmény,
  • Ügyfélre vonatkozó %-os kedvezmény,
  • Termékhez rendelt időszakos kedvezmény,
  • Fizetési módhoz kötött engedmények,
  • Cikkcsoporthoz kötött engedmények,
  • Ügyfélcsoportra vonatkozó kedvezmények,
  • Számla típusokhoz kapcsolódó kedvezmények,
  • Cikkcsoport és ügyfélcsoportra vonatkozó engedmény mátrix

Tömeges számlázás

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződés nyilvántartásban megadott sablonok és beállítások alapján a szoftver egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időszerű számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db, 100 vagy 10.000 számláról van szó. (Részletek lent, a szerződés modul ismertetőjében.)


Forgalmi kimutatások

  • Számlaforgalom, árbevétel bármilyen időszakra, akár egy napra is,
  • Forgalmi összesítések heti, havi, negyedéves bontásokban,
  • Forgalom termékenként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tartozások, követelések (lásd lent pénzügyi modul),
  • Elszámolás üzletkötőkkel a beállított jutalékok alapján,
  • Termékdíj elszámolás

És még sok más hasznos lista, nyomtatvány, árjegyzékek, vonalkódos árcímkék...


Pénzügyek



A komplett pénzügyi modultól villámgyorsan megkap minden fontos pénzügyi információt, amire csak szüksége lehet...


Tartozások és követelések

Az egyik legfontosabb elvárás, hogy nyomon tudja követni a vevők befizetéseit a kiállított számlákhoz kapcsolódóan.


A rendszer segítségével ezt könnyen megteheti, a számlákat egyszerűen a bankbizonylaton vagy pénztárbizonylaton kiválaszthatja és megadhatja az érkezett összegeket.


Ugyanez vonatkozik a szállítói (bejövő) számlákra, a kifizetetlen számlákat, követeléseket is kezelheti.


A tartozások és követelések egyenlegéből azonnali rálátása lesz a cég pénzügyi helyzetére.


Ügyfél folyószámla kezelés

  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Bank és pénztárbizonylatok kezelése,
  • Folyószámla,- tartozások és követelések ügyfelenként,
  • Lejárt tartozások, követelések korosítása,
  • Fizetési felszólítás, folyószámla egyenlegközlő levelek készítése,
  • Időszaki késedelmi kamatok kiszámítása,
  • Kamatterhelő levelek elkészítése és nyomtatása,
  • Vevői/szállítói tartozások és követelések összevezetése

Fizetendő és levonható ÁFA

  • Vevői áfa kimutatás, analitika,
  • Szállítói áfa kimutatás, analitika,
  • Összesített áfa analitika

Cikkek panel

Bevételi pénztárbizonylat


Pénztárkezelés és pénztárbizonylat nyomtatás

  • Házipénztár, - több pénztár párhuzamos kezelése,
  • Készpénzes számlákhoz automatikus pénztárbizonylat készítési lehetőség,
  • Bevételi pénztárbizonylat, nyugta, valamint kiadási pénztárbizonylat nyomtatás,
  • Időszaki pénztárjelentés,
  • Pénztár átlag ellenőrzés

Költséghelyek és projektek

Minden pénzügyi, forgalmi adat költséghelyenként és projektenként is csoportosítható. Ennek megfelelően egyszerűen kimutatható egy konkrét költséghely vagy projekt eredménye, sikeressége.


  • Költséghely eredmény kimutatás,
  • Projekt eredmény kimutatás,
  • Közvetett költségek felosztása, - költséghelyekre

Deviza/valuta árfolyamváltozások

  • Bankok kezelése,
  • Deviza/valuta árfolyamok beolvasása, rögzítése,
  • Kimutatások tetszőleges devizanemben

Szerződések


Soha nem volt még ilyen egyszerű és kényelmes a szerződéskötés egy új ügyféllel.


A tipikus szerződés szövegeket, szerződés sablonokat Wordben elkészítheti és szerződéskötéskor már csak ki kell választania a megfelelőt, - a rendszer automatikusan behelyettesíti a szövegbe a szükséges adatokat. A kész szerződések, szerződéstervezetek e-mailben is elküldhetők.

Szerződéskészítés és nyilvántartás

  • Ügyfelekkel, vevőkkel kötött szerződések elkészítése és nyilvántartása,
  • Szállítókkal kötött szerződések elkészítése és nyilvántartása,
  • Gyors visszakeresési lehetőség,
  • Automatikusan csatolt és archivált szöveges szerződés dokumentumok,
  • Szerződés változatok, szerződés módosítások elkészítése és naplózása,
  • Szerződések állapotának követése (előkészítés alatt, kész, lezárt, felmondva,...),
  • Szerződések tetszőleges csoportosítása,
  • Árváltozások követése és átvezetése (díjkövetés)

Szerződésben vállalt ütemek, részteljesítések

  • Teljesítési határidők lekérdezése, ütemezése,
  • Fizetési határidők lekérdezése, üzemezése,
  • Teljesített ütemek kiválasztása és számlázása, az adatok automatikus kitöltésével

Kimutatások

  • Kimutatások összeállítása, lekérdezések, szűkítések minden adatra,
  • Kimutatások exportálása (pdf, word, excel,...)

Szerződés panel

Szerződés módosítás


Tömeges számlázás

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződések alapján a rendszer egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db-ról, 100 vagy 10.000 számláról van szó.

Automatizált tételeknél beállítható:

  • Mikor készüljön az első számla (szerződés tétel számlázásának kezdete),
  • Gyakoriság - havonta, kéthavonta, negyedévente,
  • Utolsó számla dátuma (ha határozott idejű szerződésről van szó, akkor ez a számlázási időszak vége),
  • Időszak megjelenítése a számla tételen, - automatizáltan az aktuális időszaknak, gyakoriságnak megfelelően (pl.: 2015.01 - 2015.03 hó) Erre vonatkozóan képletek is alkalmazhat: aktuális hónap+1, -1,...

Vezetői műszerfal


Képzelje el, mi történne azzal a repülőgéppel, amin nem működnek rendesen a műszerek, a pilóta nem ismerné a pontos magassági adatokat, csak a szemére hagyatkozva repülne. Könnyen megjósolható, hogy ez a gép hamarosan a földbe fúródna, igaz?


Ahogyan a repülőgép biztonságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülözhetetlenek a megfelelő műszerek.


A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat. A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavartalanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).

Műszerek egy ablakban és több fülön

  • Mai, pillanatnyi forgalom összege,
  • Utolsó 14 nap vevőforgalmi adatai, összegek és diagram,
  • Forgalmi összegek külön az éles számlákra, és külön az előszámlákra (proformákra) vonatkozóan,
  • Vevőforgalom havi bontásban (12 hónap), - összegek és diagram,
  • Előző év forgalmai adatai havi bontásban, - összegek és diagram,
  • A jelenlegi és az előző év havi összehasonlítása, százalékos eltérések és diagram,
  • Éves eddigi árbevétel összesen (összevetés az előző évi teljesítménnyel),
  • A mai napon értékesített termékek és szolgáltatások (termékek, értékesített mennyiségek, összegek),
  • Követelések - számlánként és összesen (vevők tartozásai),
  • Tartozások - számlánként és összesen (cég tartozásai a szállítóknak)
  • Követelések és tartozások egyenlege - megmutatja, hogy milyen a cég pénzügyi mérlege

Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.

Nem lenne sokkal biztonságosabb a repülés?


Vezetői műszerfal kép

Vezetői műszerfal a PC-n


Vezetői műszerfal kép

Műszerfal elérése iPad-ről és más mobil eszközökről, VNC Viewer-el

Vezetői műszerfal kép

Operációs rendszer


Windows logó Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, XP vagy magasabb verziójú operációs rendszer


A Dimension programcsomagban benne van az MS SQL express adatbázis kezelő. Ha nincs különálló szerver és a konkurens felhasználók száma nem haladja meg a 10-et, akkor nem szükséges más MS SQL szerver termék.


Hardver

Processzor: minimum Pentium processzor

Memória: minimum 1 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

5 GB szabad háttértároló kapacitás

Windows kompatibilis nyomtató


Szerver (10 konkurens felhasználó felett)

Operációs rendszer: Windows 2003, 2008 vagy magasabb verziójú szerver operációs rendszer

Adatbázis kezelő: MS SQL server 2008 R2

Processzor: minimum 4 magos processzor

Memória: minimum 4 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

5 GB szabad háttértároló kapacitás (adatbázis méretétől függően)

dim_logoKérje ingyenes programbemutatónkat!

Ismerkedjen meg a legkorszerűbb Dimension rendszer előnyeivel. Töltse ki az alábbi űrlapot és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.


Programbemutató

Top