dim_logo Dimension Ügyviteli rendszer

Dimension Készlet Ultimate Kiskereskedelmi cégeknek

A programcsomag tartalma: Értékesítés, számlázás, készletek, ajánlatok, megrendelések, szállítások, pénzügy.

Akciós Ár: 140,000 helyett, 69,000 HUF

Rendelje meg online, kedvező áron:


Kérdése van?

Hívja az alábbi telefonszámot: +36 1 781 6212

Minden benne van, ami a kereskedelemhez, készletnyilvántartáshoz és számlázáshoz szükséges.


Készlet Ultimate Bar

A Dimension Ultimate egy komplett kiskereskedelmi és készletnyilvántartó rendszer.

Amikor a világ ennyire felgyorsult és ráadásul számos akadályt is le kell győznie, nagyon fontos, hogy legyen egy olyan rendszere, ami képes a megalapozott döntésekhez szükséges információkat azonnal megadni.

Mennyi van készleten? Mennyit adtunk el ebből a termékből a múlt hónapban? Mennyi volt ezen a nyereség? Mi az aktuális készletérték beszerzési és eladási áron? Küldtek erre megrendelést?

A Dimension-től minden információt azonnal megkap!

Nézze meg, hogy a kiskereskedelmi szoftvercsomagban található integrált modulok mire képesek. Meg fog lepődni, hogy a rendszer milyen sok különlegességet tartalmaz és mennyire egyszerűen kezelhető.


Értékesítés és Számlázás

  • Egyszerű értékesítési, számlázási felület,
  • Több modern számla design,
  • Számlák, kimutatások küldése e-mailben,
  • Vevő (kimenő) számlák készítése,
  • Számlakészítés megrendelésekből, vagy szállítási bizonylatok alapján,
  • Szállítói (bejövő) számlák,
  • Sztornó, azaz okiratkezelés,
  • Előleg, végszámla kezelés,
  • Proforma számlák,
  • Előlegbekérő levelek készítése,
  • Számlatömbök rögzítése,
  • Számlázás devizában és forintban,

Készletnyilvántartás

  • Pontos készletnyilvántartás,
  • Szállítólevelek készítése,
  • Készletfoglalás,
  • Készlet csökkentése számlázáskor (opcionálisan beállítható),
  • Készletszintek figyelése,
  • Készletérték beszerzési áron (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár),
  • ELÁBÉ kimutatások,
  • Készletérték eladási áron,
  • Forgalmi kimutatások termékenként.

Értékesítési Folyamatok

Az egyik bizonylatból kényelmesen és egyszerűen elkészítheti a következőt a folyamat előrehaladásának megfelelően. Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számla

  • Ajánlatok készítése és nyilvántartása,
  • Megrendelések kezelése (bejövő, kimenő),
  • Rendelés visszaigazolás,
  • Készletfoglalás rendelések alapján,
  • Beszerzési javaslatok készítése bejövő rendelések és készlet alapján,
  • Készletmozgási bizonylatok, szállítólevelek készítése (beszállítások, kiszállítások, raktárközi mozgások),
  • Számlakészítés megrendelési, készletmozgási bizonylatokból.

Ügyfélkezelés

  • Professzionális ügyfélkartonok,
  • Vonalkódos ügyfélkártya azonosítás, vonalkód nyomtatás,
  • Ügyfélcsoportok, több szintű csoportosítási lehetőség,
  • Több ügyfél cím,
  • Ügyfél kapcsolattartók és adataik,
  • Bankszámlaszámok,
  • Beállítható ügyfél kedvezmények,
  • Forgalmi kimutatások ügyfelenként

Pénzügyek

  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Pénztárkezelés,
  • Pénztár bizonylat, nyugta készítés,
  • Készpénzes számlákhoz, pénztárbizonylat nyomtatási opció,
  • Bank bizonylatok és kiegyenlítések,
  • Folyószámla, tartozások, követelések,
  • Folyószámla egyenlegközlő levelek,
  • Késedelmi kamatterhelés, kamatterhelő levelek elkészítése

Termékek, cikkek, szolgáltatások

  • Termékek és szolgáltatások adatainak nyilvántartása,
  • Cikkszám és vonalkód azonosítási lehetőségek,
  • Egyszerű bizonylat tétel felvitel, választással vagy vonalkódolvasóval, akár egy pittyentéssel,
  • Megnevezések több nyelven is,
  • Több szintű csoportosítási lehetőség, termékcsoportok,
  • Százalékos engedmények, időszaki kedvezmények,
  • Mennyiségi egységek közötti átváltás,
  • Termék árcímkék és vonalkód etikettek nyomtatása,
  • Forgalmi kimutatások termékenként, szolgáltatásonként

Vezetői információk

  • Vezetői információk azonnal,
  • Értékesítési, pénzügyi kimutatások,
  • Forgalmi kimutatások napi, heti, havi bontásban tételesen vagy összesítve,
  • Forgalmi kimutatások termékenként, termékcsoportonként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tartozások és követelések, lejárt fizetési határidejű számlák,
  • Tetszőleges lekérdezések minden adatra,
  • Lekérdezések, szűkítések mentése, megjelenítése füleken,
  • Adatok és kimutatás exportálása (pdf, xls, doc, jpg,...)

Különlegességek, élmények

  • Integrált Google maps útvonaltervező,
  • Hiper ergonomikus kezelőfelület linkekkel, a táblázatkezelők egyszerűségének megfelelő adatfelviteli felületekkel,
  • Több beépített professzionális számla design,
  • Számlakészítés vonalkód olvasóval,
  • Gyakori szűkítések, lekérdezések mentése

Rendszer tulajdonságok

  • Hálózati felhasználás lehetősége több munkaállomáson,
  • Teljes modul integritás,
  • Adat és kimutatás exportálás (pdf, xls, doc, jpg,...)
  • Komplex jóváhagyási és jogosultsági rendszer.



Folyamatok - Ajánlat, Megrendelés


Az üzleti folyamatok kezelése mostantól nagyon egyszerűvé válik.


A rendszerrel elkészítheti az összes fontos üzleti dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket, szállítóleveleket, számlákat.


A folyamatok átláthatóvá, egyszerűen kezelhetővé és követhetővé válnak, mert mindent egy helyen megtalál.


Az egyik bizonylatból kényelmesen elkészítheti a következőt, az értékesítési folyamat előrehaladásának megfelelően.


Például: Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számla


Nem kell keresgélnie.

Mivel a folyamatok lépései és bizonylatai egymásra épülnek, a kapcsolatokat, bizonylati összefüggéseket bármikor megtekintheti.


Például, ha kiválasztja az egyik ügyfél konkrét megrendelését, akkor megnézheti a teljes folyamat többi részét is - a megrendelést megelőző kapcsolódó ajánlatokat, a megrendelést követő, hozzá tartozó szállításokat, számlákat.


Nem kell többet nyomoznia, egy kattintással mindent látni fog.


Ajánlat készítés egyszerűen és visszakereshetően

A vevőknek küldendő komplett ajánlatot elkészítheti a rendszerrel. De mi legyen a jól bevált Word módszerrel? Azt sem kell mellőznie, mert az ajánlat készítéskor használhatja a Wordben szerkesztett ajánlati sablonjait.


Egyszerűen előveszi a sablont - a rendszer automatikusan kitölti a benne lévő adatokat - és pár perc alatt elkészítheti az új ajánlatot. Nem kell többet keresgélnie sem, mert ügyfelekhez köti az ajánlatokat és a Wordben elkészített szövegekkel együtt eltárolja.


  • Kimenő ajánlatok készítése vevőknek,
  • Ajánlatok elküldése e-mailben,
  • Előre elkészített Word sablonok alkalmazása,
  • Ajánlatmódosítások kezelése, naplózása,
  • Szállítóktól kapott ajánlatok nyilvántartása,
  • Megrendelések rögzítése ajánlatok alapján,
  • Ajánlatok állapotának követése (nyitott, lezárt),...

Megrendelések kezelése, akár készletfoglalással.

A bejövő vevői megrendeléseket és a szállítóknak adott kimenő, beszerzéssel kapcsolatos megrendeléseket is elkészítheti.

  • Bejövő vevői rendelések,
  • Bejövő rendelés rögzítése a korábban kiadott ajánlat szerint, vagy több ajánlat alapján összesítve,
  • Cégen belüli belső megrendelések és munkalapok,
  • Kimenő szállítói megrendelés elkészítése és elküldése e-mailben,
  • Korábbi beszerzési árak megtekintése beszállítónként,
  • Kimenő szállítói megrendelés elkészítése bejövő rendelések alapján,
  • Rendelési javaslat kérése: a rendszer a bejövő rendelések és az aktuális készlet alapján több beállítható módszer szerint kimenő rendelési javaslatot készít. Ezt elfogadva vagy módosítva automatikusan elkészíthetők a kimenő rendelések szállítónként.
  • Rendelés visszaigazolások készítése,
  • Rendelések tételes és mennyiségi teljesítettségének nyomon követése. Egyszerűen lekérdezhető, hogy melyek a nyitott és csak részben teljesített rendelések. A részben teljesített rendelések esetében a rendszer pontosan követi, hogy a megadott termékekből még mennyit kell szállítani.
  • Készletfoglalás vevői rendelések alapján. Beállításával a szabad készletből befoglalhatja a megrendelt mennyiségű árucikkeket. Ha a rendelés kiszállítása a megadott határnapig nem történik meg, akkor a rendszer automatikusan felszabadítja a foglalt mennyiségeket.
  • Rendelési haszonkimutatás: a folyamatban lévő vevői rendelés állomány alapján (várható bevétel, várható költségek és a különbségük),
  • Vevői rendelés állomány teljesíthetőségi kimutatás,...

Rendelés

Folyamatok bemutatása


Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok

A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok, készítésével történik.

  • Beszállítás, bevételezés szállítótól,
  • Kiszállítás, árukiadás vevőnek, értékesítés
  • Raktárközi áttárolás, szállítás saját raktárak között

Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatokat?

1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,

2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,

3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.

(Részletek lent, a készletnyilvántartás ismertetőjében.)

Számlák készítése

  • Számlakészítés egyszerű termékválasztással vagy vonalkódolvasó segítségével,
  • Számla, összesítő számla készítése megrendelés(ek) alapján,
  • Számla, összesítő számla készítése készletmozgási bizonylat(ok) alapján,
  • Számlakészítés proforma számlák, előlegbekérő levelek vagy előleg számlák alapján,
  • Számlakészítés teljesített szerződésütemek alapján,
  • Tömeges számlakészítés automatikusan a szerződés állomány alapján

(Részletek lent, a számlázás ismertetőjében.)

E-mail küldés

A bizonylatokat - számlákat, proforma számlákat, ajánlatokat, megrendeléseket, megrendelés visszaigazolásokat, kimutatásokat - a küldés gombbal azonnal exportálhatja (pdf, jpg, doc, xls...) és elküldheti e-mailben.

Jóváhagyási rendszer

Ha szeretné, hogy az egyes bizonylatok csak előzetes jóváhagyást követően mehessenek ki az ügyfelekhez, akkor a funkció bekapcsolásával kötelezővé teheti a jóváhagyást.


Minden egyes bizonylattípusra (ajánlat, megrendelés, szállítás, számla) vonatkozóan külön beállítható, hogy igényel-e jóváhagyást.


A jogosultsági rendszer kialakításakor azt is megadhatja, hogy melyek azok a munkatársak, akik jóváhagyási jogkörrel rendelkeznek.


Ettől kezdve az elkészített bizonylatok csak a jóváhagyást követően küldhetők el az ügyfeleknek, és az egyes folyamatlépések között is csak akkor tud továbbhaladni, ha a jóváhagyás már megtörtént.


Akiknek jóváhagyási feladataik vannak, egyszerűen megnézhetik, hogy melyek azok a bizonylatok, amikkel foglalkozniuk kell.


Készletnyilvántartás


A termékek készletéről, mennyiségéről és a készletmozgásokról azonnal, megbízható információja lesz.


Mennyi nélkülözhetetlen dolgot tudhat meg? Hamarosan meglátja...

Készletek, mennyiségek


A készlet táblázatban áttekintheti, hogy az egyes termékekből, milyen mennyiség van raktáron. Nem csak a mennyiségeket fogja látni, hanem olyan információkat is, amiket eddig csak nagyon nehezen tudott beszerezni.

Termékenként megjelenő készletinformációk:

  • Cikk összes mennyisége,
  • Szabad mennyiség (ha a megrendeléseknél készletfoglalást állít be, akkor megmutatja a le nem foglalt, azaz szabad készletet),
  • Vevők által megrendelt mennyiség,
  • Vevők által lefoglalt mennyiség,
  • Szállítótól rendelt mennyiség (ennyit rendelt a szállítójától, ami még nem érkezett meg),
  • Nettó eladási egységár,
  • Bruttó eladási egységár,
  • Utolsó nettó beszerzési ár (ennyiért szerezte be utoljára),
  • Utolsó bruttó beszerzési ár,
  • Készlet érték nettó (a konkrét termék összes készletének beszerzési értéke - nettóban),
  • Készlet érték bruttó,
  • Készlet érték eladási áron nettó (a konkrét termék összes készletének értéke eladási áron),
  • Készlet érték eladási áron bruttó

Leltározás

Leltározáskor összehasonlítja a szoftver által nyilvántartott, pontosan vezetett készletet a raktárakban lévő készletekkel, leltározott készlettel.


Leltározhatja a teljes raktárt, de arra is lehetősége van, hogy csak egy meghatározott cikkcsoportban lévő termékeket leltározza. A kinyomtatott leltárív táblázatba, egyszerűen mellé írja a leltározott mennyiségeket.


Leltározhat adatgyűjtős vonalkód olvasóval is! A vonalkód olvasóval gyorsan haladva, beolvassa a megtalált termékek kódját, megadja a mennyiségeket és a rendszer egy gombnyomásra beolvassa ezeket az elektronikus leltárívre.


Az eltéréseket - hiányokat és többleteket - kimutatja és rendezi, hogy az Ön készletnyilvántartása a valóságnak megfelelő állapotba kerüljön és ettől kezdve a tényleges mennyiségekkel folytathassa a munkát.


Készletérték

A készletértéket a beállított módszernek (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár) megfelelően, az aktuális készlet állapot vonatkozóan számítja ki a rendszer.

Bármikor lekérdezheti az aktuális készletértéket, vagy akár az egy hónappal ezelőtti állapotnak megfelelőt is.

Projektek, költséghelyek

Minden forgalmi adat, kimutatás lekérdezhető projektenként, költséghelyenként, telephelyenként. Tehát nagyon egyszerűen meg tudja nézni, hogy egy adott projekthez milyen alkatrészeket, anyagokat szállítottak ki, használtak fel.


Leltár kép

Készletek áttekintése


Szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok

A készletek mozgatása szállítólevelek, készletmozgási bizonylatok készítésével történik.

  • Beszállítás, bevételezés szállítótól,
  • Kiszállítás, árukiadás vevőnek, értékesítés,
  • Göngyölegek kezelése,
  • Szállítólevél készítése megrendelés(ek)ből,

Hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bizonylatot?

1. A megrendelés alapján automatikusan elkészítheti a szállítólevelet,

2. Vonalkódolvasó használatával egyszerűen, néhány pittyentéssel felviheti a tételeket,

3. Úgy állítja be a rendszerét, hogy a számla automatikusan csökkentse a készleteket. Ilyenkor a számla készítésével egyidejűleg automatikusan létrejön a készletmozgási bizonylat és módosítja a készletet.

Készletfigyelés

A beépített készletfigyelési funkció a bizonylat (ajánlat, rendelés, szállítás, számla) készítéskor figyelmeztetéseket küldhet.

  • ha nincs megfelelő mennyiség a készleten,
  • ha nincs megfelelő mennyiség abban a raktárban, ahonnan ki akarja szolgálni a vevőt,
  • ha a beállított minimális készlet szint alá csökkenne a termék készlete,
  • ha a beállított maximális készlet szint fölé emelkedne a termék készlete,
  • ha kevesebbet rendelne az adott termékből, mint a beállított minimálisan megrendelhető mennyiség,
  • ha kevesebbet rendelnének Öntől, mint a beállított minimálisan értékesíthető mennyiség,...

A beállított készletszintektől eltérő termékeket egyszerűen lekérdezheti és akár automatikus rendelési javaslatot is kérhet a rendszertől. A rendelési javaslat módosítását, elfogadását követően a kimenő rendeléseket is elkészíti a szoftver.


Kimutatások

  • Készlet listák tetszőleges szűrésben és csoportosításban - raktáranként, cikkcsoportonként,...
  • Készletmozgási listák,
  • Áruforgalmi listák, megrendelési adatokkal,
  • ELÁBÉ listák (FIFO, LIFO, súlyozott átlagár),
  • Leltár jegyzékek
  • Árlisták,
  • Árcímkék,...

Számlázás és új lehetőségek


Professzionális megjelenésű számlákat készíthet egyszerűen és gyorsan. Nézze meg mennyi új lehetőséget kínál a program...


Számlakészítés verhetetlen sebességgel

Csak válassza ki az ügyfelet, a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla. A rendszer minden adatot automatikusan kitölt a beállításoknak megfelelően. Nagyon egyszerűen és gyorsan megy!

Megjelenés, design, logó

Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelei kezébe? Valóban, ma már az sem mindegy, hogy az ügyfeleinek küldött számlák és bizonylatok hogyan néznek ki. Növelje elismertségét ügyfelei szemében azzal is, hogy professzionális megjelenésű számlákat készít. Profi dizájnerek által készített sablonok közül választhat, melyeken akár elhelyezheti a saját logóját is. A rendszer magyar, angol és német nyelvű számlaképekkel is fel van szerelve.


Sokféle számla van!

Kézenfekvő, hogy az egyszerű kimenő számlákat kényelmesen és gyorsan el lehessen készíteni forintban vagy tetszőleges devizában, könnyen sztornózhatóak, okiratolhatóak legyenek. De mi a helyzet a többivel?


Jól jöhet, hogy milyen kiemelkedően sokat tud:


  • Kimenő számlák (vevő) kezelése,
  • Számlák egyszerű sztornózása, okiratolása,
  • Gyors számlakészítés egy korábbi lemásolásával,
  • Előleg számla készítés,
  • Végszámla készítés, akár több előleg számla alapján is,
  • Előlegbekérő levelek készítése és kezelése,
  • Proforma, előszámla készítés,
  • Bejövő (szállítói) számlák nyilvántartása, pénzügyi kezelése,
  • Számlatömbben lévő számlák különálló rögzítésének lehetősége (ha szeretné, hogy ezek is szerepeljenek az összesített forgalmi kimutatásokban),
  • Kedvezmények,
  • Termékdíjak kezelése,
  • Fordított áfa fizetési kötelezettség,
  • Garanciális visszatartások követése,

Ezekre bármikor szüksége lehet!


Deviza/Valuta árfolyamok beolvasása

Az árfolyamokat, árfolyamváltozásokat a deviza/valuta törzsben lehet beolvasni vagy rögzíteni. Ennek megfelelően a rendszer képes bármilyen devizából bármibe átszámítani az összegeket. A számlák így tetszőleges devizában elkészíthetők.

Vonalkódos rendszert is használhat

A termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja vonalkódolvasó segítségével. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.



Számla kép

Professzionális számla design


E-mailen is elküldheti

A jogszabályok és a számlázó rendszer már lehetővé teszik, hogy az elkészített számlákat azonnal e-mailen elküldhesse az ügyfeleinek. Ők pedig a saját gépükön kinyomtathatják. Jelentős postázási és adminisztrációs költségektől szabadulhat meg, nem beszélve arról, hogy villámgyors és kényelmes.

Árak és kedvezmények

  • A termékeknek és szolgáltatásoknak többféle eladási ára is lehet (normál ár, viszonteladói ár,..). Ezeket szabadon kialakíthatja és hozzárendelheti az ügyfelekhez,
  • Számla tételnél megadható %-os kedvezmény,
  • Ügyfélre vonatkozó %-os kedvezmény,
  • Termékhez rendelt időszakos kedvezmény,
  • Fizetési módhoz kötött engedmények,
  • Cikkcsoporthoz kötött engedmények,
  • Ügyfélcsoportra vonatkozó kedvezmények,
  • Számla típusokhoz kapcsolódó kedvezmények,
  • Cikkcsoport és ügyfélcsoportra vonatkozó engedmény mátrix

Tömeges számlázás

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie. A szerződés nyilvántartásban megadott sablonok és beállítások alapján a szoftver egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időszerű számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db, 100 vagy 10.000 számláról van szó. (Részletek lent, a szerződés modul ismertetőjében.)


Forgalmi kimutatások

  • Számlaforgalom, árbevétel bármilyen időszakra, akár egy napra is,
  • Forgalmi összesítések heti, havi, negyedéves bontásokban,
  • Forgalom termékenként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tartozások, követelések (lásd lent pénzügyi modul),
  • Elszámolás üzletkötőkkel a beállított jutalékok alapján,
  • Termékdíj elszámolás

És még sok más hasznos lista, nyomtatvány, árjegyzékek, vonalkódos árcímkék...


Cikkek és szolgáltatások


Egy új termék felvitelénél elegendő néhány alapadatot megadnia, de ha ennél többet szeretne...


Nézze meg a cikkekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos fantasztikus lehetőségeket.

Különleges lehetőségek

  • Megnevezés és tördelt megnevezés - hosszú termékmegnevezések esetén tetszőlegesen megadható a szövegsorok tördelése,
  • Cikk megnevezése több nyelven - a termékek és szolgáltatások megnevezése megadható több nyelven is (bővíthető nyelv törzs),
  • Cikkszám - egyedi termékazonosításra szolgál. Alternatív cikkszám, - vevőnként más-más cikkszám megfeleltetése,
  • Vonalkódos azonosítás. Generálható és nyomtatható egyedi cikk vonalkód, bizonylati tételek felvitele vonalkód olvasóval,
  • Mennyiségi egységek kezelése, - szabadon beállítható átváltási lehetőség a mennyiségi egységek között,
  • Több szintű termékcsoportosítás - minden termék tetszőleges számú cikkcsoportba tartozhat, továbbá egy cikkcsoport két szintből, - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Számos adat és termék tulajdonság: méret, alapanyag, minőség, szavatosság, származás, gyártó, minősítés. A tulajdonságok megnevezései beállíthatóak.

Termékek és érdekességek

  • Nettó, bruttó súly megadásának lehetősége. Szállításnál lényeges lehet, hogy a termék mennyiség súlyban is kifejezhető legyen,
  • Cikkhez tartozó dokumentációk csatolása,
  • Termékmenedzser hozzárendelés,
  • Termék zárolása (nem értékesíthető),
  • Cikk elrejtése - nem jelenik meg a cikkválasztó képernyőkön és listákban.

Beszerzéssel kapcsolatos információk

  • Beszállítók: megadhatók a termék, beszerzési árai beszállítónként,
  • Beszerzéssel, rendeléssel kapcsolatos adatok: minimálisan rendelhető mennyiség

Cikkek panel

Új cikk (termék) felvitele


Termék kedvezmények

  • Engedmény csoport - több tetszőlegesen rögzíthető engedménycsoport hozható létre. Kiválasztható, hogy egy konkrét cikk melyik engedménycsoportba tartozzon, és ennek megfelelően milyen %-os kedvezmény vonatkozzon rá,
  • Engedmény érvényessége - beállítható időszakkal,
  • Termékcsoportra vonatkozó kedvezmények

Több eladási ár, árcsoportok:

Egy konkrét terméknek vagy szolgáltatásnak, több eladási ára lehet (pl.: kiskereskedelmi ár, viszonteladói ár,... ). Ennek megfelelően több árat, árcsoportot rendelhet a cikkekhez és beállíthatja, hogy melyik árat alkalmazza alapértelmezésben a szoftver. Az egyes árcsoportok hozzárendelhetők konkrét ügyfelekhez, bizonylat típusokhoz, így a rendszer tudni fogja, hogy melyik vevő esetében, milyen árat kell használnia. Az árak megadásakor képleteket is alkalmazhat. (pl.: Viszonteladói ár = Kiskereskedelmi ár - 10%).


A cikkeknél a szoftver kezeli a termékdíjakkal, környezetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos adatokat is.


E-kereskedelem

A rendszer összekapcsolható külső webáruház alkalmazásokkal. Megadható, hogy az adott cikk, milyen paraméterekkel rendelkezzen a webáruházon belül (termékleírás, képek, termék kategória, stb.). A webáruház kapcsolat létrehozásához illesztésre van szükség.


Ügyfélkezelés +


Ügyfélkezelés Egy új ügyfélről elegendő néhány alapadatot megadnia, ha azonban többet szeretne kihozni a rendszeréből, akkor egy profi ügyféladatbázist is építhet.


Minden ügyfél adat rendelkezésre áll

  • Név, és több számlázási cím, postázási cím lehetősége,
  • Ügyfél csoportosítás kategóriák szerint: vevők, szállítók, - belföldi, EU közösségi, közösségen kívüli,
  • Ügyféltípus kategorizálási lehetőség,
  • Több szintű ügyfél csoportosítás - minden ügyfél tetszőleges számú ügyfélcsoportba tartozhat, továbbá egy ügyfélcsoport két szintből, - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Sok-sok ügyféladat és lekérdezési lehetőség (tevékenységi kör, ügyfélforrás, üzletkötő, belépés dátuma, tagság,...)

Több kell, mint kapcsolat

Ma már jobban kell ismernie az ügyfeleit ahhoz, hogy jobb kiszolgálást tudjon biztosítani, mint a konkurensei. Ehhez pedig információkra lesz szüksége.


Egy ügyfélhez, tetszőleges számú kapcsolattartót adhat meg.


  • Vezetéknév, keresztnév, megszólítás külön (később jól jöhet a megszemélyesített levelek küldésénél),
  • Megszólítás - magázás, tegezés. Ha sok ügyféllel dolgozik, képtelenség fejben tartani. Különlegesség!: felhasználói szintű beállítási lehetőség. Ha Ön tegeződik egy ügyféllel, még nem biztos, hogy a munkatársa is. A rendszerbe való bejelentkezés alapján, felhasználói szinten, mindenki egyénileg beállíthatja a megfelelő megszólítást egy adott ügyfél, adott kapcsolattartójával összefüggésben,
  • Sok adat: elérhetőségek, telefonszámok, e-mail címek.

Ügyfél karton

Ügyfél karton


Egyszerű azonnali kapcsolatfelvétel

  • E-mail küldés egy kattintással,
  • Ügyfelek weboldalainak közvetlen elérése,
  • E-mail címlisták exportálása levélküldéshez

Új kereskedelmi lehetőségek

  • Vonalkódos ügyfél azonosítás. Az ügyfelekhez vonalkóddal azonosítható ügyfélkártyát lehet rendelni. Számlázáskor elég leolvasni az ügyfélkártyát és a rendszer automatikusan kitölti az adatokat, illetve érvényesíti a beállított kedvezményeket,
  • Ügyfél vonalkód generálás, vonalkód etikett nyomtatás,
  • Beállítható fizetési mód,
  • Ügyfél nyelv - a beállítás alapján, a nyelvnek megfelelő számlaképet, szállítólevelet és termék megnevezéseket alkalmazza a rendszer,
  • Fix devizaárfolyam opció, - ha az ügyféllel egyéni megállapodás van az árfolyam alkalmazása tekintetében,
  • Árcsoport beállítás - a vevő, a megadott árcsoportnak megfelelő áron vásárolhat (pl.: viszonteladói ár),
  • Engedménycsoport beállítás - az engedménycsoportok alapján a meghatározott %-os kedvezményben részesül,
  • Egyszerűen megadható %-os kedvezmény,
  • Hitelkeret beállítás - a megadott hitelkeret alapján, a rendszer, értékesítéskor figyelmezteti, amennyiben a vevő tartozásai meghaladják a hitelkeretét.

Pénzügyek


A komplett pénzügyi modultól villámgyorsan megkap minden fontos pénzügyi információt, amire csak szüksége lehet...


Tartozások és követelések

Az egyik legfontosabb elvárás, hogy nyomon tudja követni a vevők befizetéseit a kiállított számlákhoz kapcsolódóan.


A rendszer segítségével ezt könnyen megteheti, a számlákat egyszerűen a bankbizonylaton vagy pénztárbizonylaton kiválaszthatja és megadhatja az érkezett összegeket.


Ugyanez vonatkozik a szállítói (bejövő) számlákra, a kifizetetlen számlákat, követeléseket is kezelheti.


A tartozások és követelések egyenlegéből azonnali rálátása lesz a cég pénzügyi helyzetére.


Ügyfél folyószámla kezelés

  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Bank és pénztárbizonylatok kezelése,
  • Folyószámla,- tartozások és követelések ügyfelenként,
  • Lejárt tartozások, követelések korosítása,
  • Fizetési felszólítás, folyószámla egyenlegközlő levelek készítése,
  • Időszaki késedelmi kamatok kiszámítása,
  • Kamatterhelő levelek elkészítése és nyomtatása,
  • Vevői/szállítói tartozások és követelések összevezetése

Fizetendő és levonható ÁFA

  • Vevői áfa kimutatás, analitika,
  • Szállítói áfa kimutatás, analitika,
  • Összesített áfa analitika

Pénztár

Bevételi pénztárbizonylat


Pénztárkezelés és pénztárbizonylat nyomtatás

  • Házipénztár, - több pénztár párhuzamos kezelése,
  • Készpénzes számlákhoz automatikus pénztárbizonylat készítési lehetőség,
  • Bevételi pénztárbizonylat, nyugta, valamint kiadási pénztárbizonylat nyomtatás,
  • Időszaki pénztárjelentés,
  • Pénztár átlag ellenőrzés

Átutalások indítása gombnyomásra

Egyszerűen kiválaszthatja az utalandó számlákat és a kapcsolódó elektronikus banki rendszeréhez átkerülnek ezek az adatok. Ott csak aláírja, jóváhagyja, és már mehet is.

Költséghelyek és projektek

Minden pénzügyi, forgalmi adat költséghelyenként és projektenként is csoportosítható. Ennek megfelelően egyszerűen kimutatható egy konkrét költséghely vagy projekt eredménye, sikeressége.


  • Költséghely eredmény kimutatás,
  • Projekt eredmény kimutatás,
  • Közvetett költségek felosztása, - költséghelyekre

Deviza/valuta árfolyamváltozások

  • Bankok kezelése,
  • Deviza/valuta árfolyamok beolvasása, rögzítése,
  • Kimutatások tetszőleges devizanemben

Operációs rendszer


Windows logó Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, XP vagy magasabb verziójú operációs rendszer


A Dimension programcsomagban benne van az MS SQL express adatbázis kezelő. Ha nincs különálló szerver és a konkurens felhasználók száma nem haladja meg a 10-et, akkor nem szükséges más MS SQL szerver termék.


Hardver

Processzor: minimum Pentium processzor

Memória: minimum 1 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

5 GB szabad háttértároló kapacitás

Windows kompatibilis nyomtató


Szerver (10 konkurens felhasználó felett)

Operációs rendszer: Windows 2003, 2008 vagy magasabb verziójú szerver operációs rendszer

Adatbázis kezelő: MS SQL server 2008 R2

Processzor: minimum 4 magos processzor

Memória: minimum 4 GB RAM

Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás

5 GB szabad háttértároló kapacitás (adatbázis méretétől függően)

dim_logoKérje ingyenes programbemutatónkat!

Ismerkedjen meg a legkorszerűbb Dimension rendszer előnyeivel. Töltse ki az alábbi űrlapot és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.


Programbemutató

Top